Nonii, iltahan mennee paremmin ko hyvin

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Jääkiekkohullut on häädetty naapuriin veljen tykö (eli siis lähetin oman ukkoni sinne), sieltä tuli kaks tytöntylleröä tyynyt kainalossa meille yöksi ja oma typy nukkuu jo. Dipit on jäähtymässä ja maustumassa, ja kuhan saan nuo isommat akat tyynyn ja peiton välliin, alan kattoon ihanan legendaarista elokuvaa, Mies ja Alaston Ase. :D

Mies hiippailee sitte kiekkoilujen jälkeen minun viekkuun. Ah. Rauhallista. Ei jääkiekkomölinää missään. :xmas:

Eikö sua kiinnosta jääkiekko.
m kyllä katson suomen pelin aivan varmasti, olkoonkin viakka mun viimeinen teko.
Mieluummin jääkiekoa kuin euroviisuja.
Mä oon mutenkin visssin outo, kun tykkään kattella mäkihyppyä, hiihtoa, yleisurheilua ym .
Meillä ei muut silloin metelöi kun ÄITI kattoo urheilua, auta armias jos joku uskaltaa häiritä:D

Jääkiekkohullut on häädetty naapuriin veljen tykö (eli siis lähetin oman ukkoni sinne), sieltä tuli kaks tytöntylleröä tyynyt kainalossa meille yöksi ja oma typy nukkuu jo. Dipit on jäähtymässä ja maustumassa, ja kuhan saan nuo isommat akat tyynyn ja peiton välliin, alan kattoon ihanan legendaarista elokuvaa, Mies ja Alaston Ase. :D

Mies hiippailee sitte kiekkoilujen jälkeen minun viekkuun. Ah. Rauhallista. Ei jääkiekkomölinää missään. :xmas:

miks ei ne laposet voi sitä kattoo, ei se oo paha.

Lapsoset on 6 ja 7 vuotiaita ja väsyneitä, unissaan melkein kävelevät :D Nukkumaan menivät.

Oon kattonu jääkiekkoa viimeksi vuonna 1995, kyllä se mulle riitti. Muutenkaan ei tuo urheilu hirveästi kiinnosta muuta ko siten että ite harrastan ja paljon.
Kait mulla on jännitystä omassaki elämässä ihan tarpeeksi ilman että jännäilen jotaki kiekkoja ym :D

ja toisekseen se melu ylittää minun ärsytyskynnyksen, mut toisaalta pystyn kuunteleen kakaroitten kuorossa kiljumista ja tappelua ees vähhääkään ärsyyntymättä. Oisko se vika niissä selostajissa sitte, en tiiä :laugh:

Paitti en mie muutenkaan mee joukkohullutuksiin ja villityksiin mukkaan.

minuakaan ei kiinosta jääkiekko. Mies lähti kavereidensa kanssa paikalliseen katsomaan sitä. Ja menee äitinsä tyhjään asuntoon yöksi, eli ei tuu kotia haisemaan kaljalle, jee :D
Lapset katsoo simpsoneita (kattokoot nyt :D), laitan ne nukkumaan aikuisten makkariin ja hiivin leffan jälkeen(mies ja alaston ase tietenkin!) lapsosten keskelle. ?
Ei kai kaikkien tartte jääkiekosta olla innoissaan, ei mun mieskää tajua kun katon aina taitoluistelua innolla.

Ja mullakin tacodippi jääkaapissa ja sipsejä ois puolisen pussia. Nami!

minuakaan ei kiinosta jääkiekko. Mies lähti kavereidensa kanssa paikalliseen katsomaan sitä. Ja menee äitinsä tyhjään asuntoon yöksi, eli ei tuu kotia haisemaan kaljalle, jee :D
Lapset katsoo simpsoneita (kattokoot nyt :D), laitan ne nukkumaan aikuisten makkariin ja hiivin leffan jälkeen(mies ja alaston ase tietenkin!) lapsosten keskelle. ?
Ei kai kaikkien tartte jääkiekosta olla innoissaan, ei mun mieskää tajua kun katon aina taitoluistelua innolla.

Ja mullakin tacodippi jääkaapissa ja sipsejä ois puolisen pussia. Nami!

Yhteistyössä