Noni, ilta on sitte pilalla!!!!!! *räyh*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

myru

Jäsen
22.08.2006
247
0
16
Lapset lähti mummolaan, mies omilla teillään ja piti kaverin kans ottaa pohjia ja nauttia auringosta, mennä sitte ehkä baariin jos rahatilanne vain sallii. No eipä se sitte sovikaan, kaveri lähti ukkonsa kans Ouluun kun oli niin pakottava tarve ja tännehän jäin sitte yksin nököttämään.

Ei ole kavereita ei mitään missään ja hartaasti suunniteltu ja odotettu ilta on pilalla.

:'( Mie en ala.... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja myru:
Lapset lähti mummolaan, mies omilla teillään ja piti kaverin kans ottaa pohjia ja nauttia auringosta, mennä sitte ehkä baariin jos rahatilanne vain sallii. No eipä se sitte sovikaan, kaveri lähti ukkonsa kans Ouluun kun oli niin pakottava tarve ja tännehän jäin sitte yksin nököttämään.

Ei ole kavereita ei mitään missään ja hartaasti suunniteltu ja odotettu ilta on pilalla.

:'( Mie en ala.... :headwall:

lähde yksin!! Kyllä sitä juttu seuraa terassilta löytyy! :D

No niinpä lähtisin mutta eipä mulla ole varaa kuin yhteen paukkuun tai siideriin ja siinä ajassa ei varmaan juttuseuraa löydä, selvinpäin en vieraille osaa puhua *ujo* :ashamed:

Minua niin ketuttaa ja vituttaa suoraan sanottuna että OKSAT POIS!

Olis voinu se ystävä rakas edes aiemmin ilmottaa niin en olis lapsia päästäny minnekään, ois sitte voinu vaikka ens viikonloppuna yrittää uudestaan... :headwall:

Tosi inhottavasti tehty ystävältä. Tuntuu varmasti paskalta kun on odottanut, mutta kyllä se siitä. Pääsiskö se mies sun kaveriksi pihalle istuksiin. Yrität nyt vaan virittää jotain. Otat parit sidukat ja rentoudut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Tosi inhottavasti tehty ystävältä. Tuntuu varmasti paskalta kun on odottanut, mutta kyllä se siitä. Pääsiskö se mies sun kaveriksi pihalle istuksiin. Yrität nyt vaan virittää jotain. Otat parit sidukat ja rentoudut. :D

Turha toive edes kysyä mieheltä, se on mököttäny jo viikon jostaki syystä ja nyt on jossaki missä lie...

Tein tuohon kannuun itelle hyper paukun jäillä (finlandia vodkaa ja pepsi maxia) ja siitä kaatelen martini lasiin ah niin hienostuneesti ja hörpin... :laugh:

Kyllä mie hetken kiehuinki raivosta... Mutta pakko oli lopettaa että pysyy edes joku tunnelma tässä illassa, raivoamalla seinille kaverin käytöstä se menee hukkaan ihan kokonaan.

Nyt on oikea senne, eikun marttinia huiviin vaan ja baanalle. Alkoi oikeesti ärsyttää sun puolesta kun voin kuvitella kuinka on asettanut tiettyjä odotuksia iltaa varten ja toinen lähtee jonnekkin ouluun :/ Tyhmää, mutta pidä silti hauskaa.......ihan kostoksi.

olen siis yh, ja TODELLA harvoin pääse käymään yhtään missään! kerran olin saanut sitten vkl:n "vapaaksi" ja olin yhden kaverin kanssa päättänyt mennä baariin.

no minähän aloin laittautumaan jo päivällä, mietin mitä puen ym.
sitten tuli viesti ettei kaveri halua lähtekään minnekään..

itkin ja paruin koko illan. oikeasti. yhden baarin tähden...=0ja sen tähden ettei ollut muita kavereita..

mutta sinulle sanoisin, jotta välttyisit kohtaloltani, että juo ensin pohjia kotona, ota pieni taskumatti mukaan ja lähde pippaloimaan!voithan muka kierrellä paikkoja"odottaen kaveria"jos et halua kertoa että yksin olet liikkeellä.

ja onhan sulla rahaa yhteen siidukkaan=)

Taas tämä paiskas ulos minut. No joo, siis yksinhuoltajan elämää mieki elän vaik mies onki, eipä se juuri kotona viihdy ja harvoin on avuksi että pääsisin johonki yksin, edes kirjastoon. Aina töissä tai harrastuksissa tai ryyppäämässä. Harvoin mihinkään pääsen viikonloppuisin. koitan tässä keksiä jotain... :)

mä oon joskus menny yksin kun kaveri viime tingassa perunut.. tiedän siis miteh ärsyttävää se on. ja varsinkin jos vapaita saa harvoin. rohkeesti vaan liikenteeseen, aina löytyy juttuseuraa. B)

Yhteistyössä