nominations-rannekorut

  • Viestiketjun aloittaja ireene
  • Ensimmäinen viesti
emmee
ostin kummitytölle viime jouluna joululahjaksi semmoisen. sitten keväällä synttärilahjaksi lähti uusi kivellinen osa siihen. että niinku lahjana ihan kiva ainakin, koska sitä voi täydentää pikkuhiljaa.
 
Minä sain äitienpäivälahjaksi ko. korun :) Aivan ihana, tykkään. Ja se kun on vielä sellainen käteen pujotettava malli, niin sen saa itse käteen :LOL: Niitä paloja on varmaan miljoona erilaista, omasta korusta saa tehtyä juuri oman näköisen :heart: Tietenkin miehen lahjanosto helpottui sitten kertaheitolla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:
Aika monesta paikkaa, mm. Timanttiset myy, ainakin täällä Tampereella. Kultapörssissä on laajin valikoima paloja, kuulemma
Okei, Timanttisii löytyy myös monta täältä pks-alueelta. Mitä semmoinen perusketju maksaa ja paljon ne lisättävät kivet öbaut maksaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jai:
eikös toi oo vähän teiniheiniä? Meinaan ku kaikki tyttären kaveritkin toivovat rippilahjaksi.

:)
Maailmalla nimenomaan aikuisten juttu. Ja se kai riippuu aika paljon siitä, että mitä siihen kerää.

Mulla on kaks eri versiota. Tuo missä on kello ja toinen mikä on "syvällisempi".

 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Tämmönen löytyy. Muutama paloista siis feikkejä huutiksesta, osa ihan aitoja. Perusranneke aito.


Kaikki ei mahtunut kuvaan mutta siellä on vielä mm. kultainen M-kirjain ja kultainen sydän jossa lukee "be mine"..


Ihana toi nalle puh kello, mistä sen oot ostanut?
 
kyttäilijä
Itse ostin juuri tänään itselleni, mutta muutama kuukausi sitten ostin kaverille lakkiaslahjaksi.. Hän tykkäsi ja minäki tykkään! :)

Kaverille ostin perusrannekkeen + yhden kuviopalan (kultainen lyyra). (19,90 eur)
Ja itselle ostin pelkän perusrannekkeen. (vähän yli 7 euroa tais olla)
Tuohon omaan on hyvä pyydellä lahjaksi kuviopaloja :) miehelle pitää heti alkaa vinkkaileen. Haluaisin niitä mistä roikkuu niitä "helyjä".
 

Yhteistyössä