Nomination - aito vai feikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teillä kyseinen koru ja onko se aito Nomination vai kopio? Vai onko perusranneke aito ja seassa feikkipaloja?

Onko käytännössä mitään väliä onko ne Nominationia vai jotain muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
No aito, todellakin. Feikit tummuvat ja menettävät kiillon. Feikkipalat tekevät saman, joten suosittelen todellakin aitoja!

Olisko feikeissäkin eroja?

En tiedä, kun en niitä ole aktiivisesti katsellut, eikä minulla ole feikkejä. Omistan yhden aidon ja haaveilen toisesta :D
Olen vain kuullut ja nähnyt feikeistä parilta asiakkaaltani ja ystäviltäni.

No aito, todellakin. Feikit tummuvat ja menettävät kiillon. Feikkipalat tekevät saman, joten suosittelen todellakin aitoja!

En tiedä, kun en niitä ole aktiivisesti katsellut, eikä minulla ole feikkejä. Omistan yhden aidon ja haaveilen toisesta :D

Ahaa eli et sitten oikeasti tiedäkään kokemuksesta asiasta. :/

Meillä lapsilla ainakin feikit Hello Kitty -palat ja pelittää täysillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mulla on aito ranneke, ja siinä sekä aitoja että feikkejä paloja. Ja hyvin on kestäneet, kummatkin. Ja feikkejen hinta kyllä miellyttää huomattavasti enemmän mun kukkaroo... :D

Sain mieheltä ekan kerran noita paloja. Oli ostanut kaikkien lasten etunimen ekat kirjaimet. Mutta mies ei korusta tiedä oikeastaan mitään ja on ostanut feikkipaloja ihan tietämättään. Kyseisen liikkeen myyjä ei kerro, että kyseessä on feikit, jos ei tajua itse asiaa (tiedän kokemuksesta).

En tietenkään sano miehelle mitään, mutta mietin vain itse, että miten nuo feikit kestää.

No tota, jos mä kuulen useammalta ystävältäni ja muutamalta (olisikohan nyt kolme tai neljä asiakasta) asiakkaaltani, että ne eivät ole kestäneet ja ovat tummuneet, niin kyllä mä siitä muodostan mielipiteen :D Itse en tosiaan niitä feikkejä meinaa ostaa ;)

minä sain just aidon, joka palassa lukee nomination. ja siinä oli myös yksi pala jossa kultainen sydän jossa timantteja
mies ei halunnu kertoa hintaa kun sille äsken tästä huikkasin :D

Aito ranneke ilman kuvapalaa maksaa noin 10e (50cent/pala, ja paloja menee noin 20), ja monessa paikassa alotusranneke yhden kultapalan kanssa 19-23e. ja aidot palat 16e-72e, ja feikkipalat 6,50e/kpl. Feikki alotusranneke 6e.

Näin ainakin Ideaparkin Kultapörssissä sekä Timon kullassa...

Kiilaan kysymyksen kanssa tähän .

Mulla on aito aidoilla paloilla enkä feikkipalasia aio (aikonut) hankkiakaan. Paitsi että nyt kaipailisin rannekkeeseen sellaista rannekello-osaa siihen eikä noissa Nominationin omissa näytä olevan mitään kovin kivoja. Osaisko joku vinkata mistä voisi etsiä noita kellopaloja, vaikka sitten feikkejä?

No tota, jos mä kuulen useammalta ystävältäni ja muutamalta (olisikohan nyt kolme tai neljä asiakasta) asiakkaaltani, että ne eivät ole kestäneet ja ovat tummuneet, niin kyllä mä siitä muodostan mielipiteen :D Itse en tosiaan niitä feikkejä meinaa ostaa ;)

Mulla on molemmat. Mitään tummumista ei ole feikeissäkään.

Itse en kauheasti ole mokomasta korusta innostunut. Tyttäreni sai juuri rippilahjaksi sellaisen pandora-rannekorun johon ostetaan erillisiä "pompuloita" joita pujotetaan siihen. Minusta se on kivempi, mutta makujahan on monia.

Yhteistyössä