Nolottaa hävettää itkettää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"voi"

Vieras
Töissä ollut viime elokuusta, jolloin muksut meni hoitoon. JOKA KUUKAUSI jotunu olemaan ainakin viikon, yleensä enemmänkin poissa :/

Nyt jatkui sopimus tän kuun alusta, kestää huhtikuuhun. Jouduin olemaan jalan lihaksen tulehduksen takia tässä kuussa yli puolet poissa, ja nyt näyttää siltä että joudun olemaan vielä lastenkin kanssa loppuviikon!! Vituttaa ja paljon.

Mulla vielä koeaika, ei varmasti jatka sopimusta ei :// JA siis, yh olen, aina joudun olemaan itse poissa kun muksut sairastaa.

Onko teillä muilla paljon poissa olevilta tullut jotain sanomista töissä?

Todella harmi!

Minä todella pidän työstäni, enkä haluaisi kellekkään siellä kuormittaa omia hommiani. Nytkin tulee jo paljon kyräilyä ja kaikkea sen vuoksi kun joudun olemaan kotosalla.

[QUOTE="voi";23033722]Töissä ollut viime elokuusta, jolloin muksut meni hoitoon. JOKA KUUKAUSI jotunu olemaan ainakin viikon, yleensä enemmänkin poissa :/

Nyt jatkui sopimus tän kuun alusta, kestää huhtikuuhun. Jouduin olemaan jalan lihaksen tulehduksen takia tässä kuussa yli puolet poissa, ja nyt näyttää siltä että joudun olemaan vielä lastenkin kanssa loppuviikon!! Vituttaa ja paljon.

Mulla vielä koeaika, ei varmasti jatka sopimusta ei :// JA siis, yh olen, aina joudun olemaan itse poissa kun muksut sairastaa.

Onko teillä muilla paljon poissa olevilta tullut jotain sanomista töissä?[/QUOTE]

Mulla oli myös paljon poissaoloja ensimmäisen vuoden aikana kun lapset aloittivat päiväkodin.
Vaikka olitiin miehen kanssa vuorotellen niin niitä kertyi silti paljon koska päiväkodissa oli kuitenkin kolme lasta. Ei mulle ainakaan kukaan koskaan vihjannut mitään asiasta. Kyllä muakin nolotti soittaa että lapsi taas kipeenä mutta enhän muutakaan voinut. Tosin mulla oli vakituinen työsuhde jatkunut jo 12 vuotta ennen lasten saamista.

Ensimmäisen vuoden jälkeen sairastelut loppuivat ja ehkä kerran-pari vuodessa joudun olemaan lasten takia poissa. Itse en ole ollut sairauslomalla varmaan viiteen vuoteen, en edes raskausaikana päivääkään.

Yhteistyössä