Nolot tunnustukset -ketju!

maxresdefault.jpg

No tossa on varmasti yhtä nolo tunnustus kun se että minä katselen ja kuuntelen yksin ollessa jotakin sellaista mitä en tähän viitsi linkittää.:rolleyes:

Eihän siinä mun listassa riittäisi palstatila...
No, harmittomammasta päästä: Mun tekee mieli laulaa joululauluja ympäri vuoden. Niissä on tunnelmaa. :D (en kuitenkaan pidä jouluvaloja kuin tammikuun puoleenväliin tms)

Sit mä tykkään lapsille laulaa eri lauluja hellittelysanoituksilla, teen siten joka päivä.

Tietysti joululaulut on parhaita tässäkin, äsken lauloin "Joulu, joulu tullut on"-sävelellä
"Maija kulta mussu on, pikku kulta aivan, ompi mussu verraton, ompi ihanainen."

Myös "Somewhere over the rainbow" on kovassa käytössä:
"Pekkaaa, kultainen mussu, pikkuineen, onpii sellainen ukko, mussuineen..."

Saakohan mun muksut jotain traumoja...:D

Puhun itsekseni englantia silloin kun olen yksin kotona. Joskus jopa luen enkunkielisiä kirjoja ääneen. Asuin lapsena ulkomailla ja minulla on vahva tunnesuhde kieleen, mutten koskaan Suomessa saa käyttää sitä. Lisäksi yksin ollessa harjoittelen laulamista, ja koska olen herkkä, en osaa laulaa yhtään mitään liikuttumatta. Sitten saatan kanssa katsella itseäni nakuna peilistä kriittisesti tai vähemmän kriittisesti, riippuu fiiliksestä ja valaistuksesta. Säännöllisen selluliitti-testin teen siinä samalla. No, tässähän näitä jo olikin.

Ai niin, laulan myös kadulla joksus ääneen kun muita ei ole, ja sitten joku onkin ollut kuuloetäisyydellä. Heh.

Mä lauleskelen lauluja kanssa ihan omilla sanoilla ja sävelmillä :D

Voi olla jopa englanniksi ja ei tarkoita yhtään mitään, en siis edes mieti mitä sanon, kunhan lauleskelen kivoja sanoja :D

Onneks kukaan ei oo koskaan kuullu.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mä usein luen kaikkia ulkomaisia tekstejä (joita en ymmärrä) ääneen ja opettelen lausumaan niitä. Esimerkiks siis mehupurkkien pakkausselosteita viroks tai jotain.
Yksin ollessa mä saatan "leikkiä".. :D Siis kuvittelen jonkun tilanteen, esimerkiks keskustelun ja siihen kuuluu kaikki eleet ja puheet ja kaikki. (Tosin, mähän siis vain harjoittelen näyttelemistä siten, en leiki ;) )

Kerrostalon lämmityshuoneessa töissä ja mahassa alkaa kourimaan. Siinä jatkan hommia, kunnes äkkiä tajuan ettei lähistöllä ole vessaa, enkä sellaista enää kerkeä etsimään.... Ei auta kuin paskoa (ripuloida) nurkassa olevaan sankoon ja huuhdella se lavuaarista... Onneksi oli edes käsipaperia.

Yhteistyössä