Noloooo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kusilunttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kusilunttu

Vieras
olin uuden miesystävän luona yötä ja näin aamuyöstä unta että olin vessassa..Nih, pissasin sit sänkyyn...Tekis mieli vajota johonkin tosi syvälle maanrakoon :/

Mulla olin mun avokkini (silloin poikaystävä) yötä mun luona ja ei oltu kovin kauaa yhdessä oltu, mulla alko aamuyöstä oksennustauti ja ripuloin sen vieressä sänkyyn, jumalauta että hävetti, jos ei olis ollu mun kämppä oisin samatien lähtenyt kotiin.. sit vaan toista repiin unesta että noouse ylös mulla tuli ripulit housuun :) :) :):D :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mulla olin mun avokkini (silloin poikaystävä) yötä mun luona ja ei oltu kovin kauaa yhdessä oltu, mulla alko aamuyöstä oksennustauti ja ripuloin sen vieressä sänkyyn, jumalauta että hävetti, jos ei olis ollu mun kämppä oisin samatien lähtenyt kotiin.. sit vaan toista repiin unesta että noouse ylös mulla tuli ripulit housuun :) :) :):D :D :D :D

:laugh:

Pitäisiköhän käydä lääkärissä? Näen itsekin unia, joissa istun pöntöllä tyytyväisesti kusten, mutta enpä ole vielä sänkyyn kussut. Ei taida olla ihan normaalia aikuisella, löysät lantionpohjalihakset tms.?

Mä taas yövytin yhtä tyyppiä, oltiin seukkailtu hetki sillai on/off jutussa, jotain baari/panojuttua ei sen vakavampaa. sitten kerran se nukkus siinä tyytyväisenä ja mä kanssa kunnes heräsin siihen että peti oli märkä. Jätkäkin heräs ja keräs samantien vaatteet päälle ja lähti. Sanaakaan sanomatta. Mä jäin siihen vähän hölmistyneenä.
Kyllä se sitten vielä seur päivänä soitti ja pyyteli anteeksi pissaamista ja käyttäytymistä. Sanoi että nolottaa todella paljon, mutta mitäs sille enää voi, get over it. Ja me ainakin jatkettiin vielä sitä juttua jonkin aikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Pitäisiköhän käydä lääkärissä? Näen itsekin unia, joissa istun pöntöllä tyytyväisesti kusten, mutta enpä ole vielä sänkyyn kussut. Ei taida olla ihan normaalia aikuisella, löysät lantionpohjalihakset tms.?

No mun mielestä kanssa jotain hämminkiä tuossa on. Ei sitä normaalisti aikuinen pissaa sänkyyn, vaikka näkis untakin että on vessassa. Olisko pissatauti tai jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Mulle sattunut ajalla ennen lapsia, lantionpohjalihakset taatusti kunnossa silloin vielä.
Virtsatietulehdustakaan en ole ikinä sairastanut.
Kävelin pienempänä myös unissani ja puhuin, liittyyköhän siihen jotenkin?

Yhteistyössä