K
Kusilunttu
Vieras
olin uuden miesystävän luona yötä ja näin aamuyöstä unta että olin vessassa..Nih, pissasin sit sänkyyn...Tekis mieli vajota johonkin tosi syvälle maanrakoon :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Mulla olin mun avokkini (silloin poikaystävä) yötä mun luona ja ei oltu kovin kauaa yhdessä oltu, mulla alko aamuyöstä oksennustauti ja ripuloin sen vieressä sänkyyn, jumalauta että hävetti, jos ei olis ollu mun kämppä oisin samatien lähtenyt kotiin.. sit vaan toista repiin unesta että noouse ylös mulla tuli ripulit housuun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Pitäisiköhän käydä lääkärissä? Näen itsekin unia, joissa istun pöntöllä tyytyväisesti kusten, mutta enpä ole vielä sänkyyn kussut. Ei taida olla ihan normaalia aikuisella, löysät lantionpohjalihakset tms.?
Alkuperäinen kirjoittaja .:Pitäisiköhän käydä lääkärissä? Näen itsekin unia, joissa istun pöntöllä tyytyväisesti kusten, mutta enpä ole vielä sänkyyn kussut. Ei taida olla ihan normaalia aikuisella, löysät lantionpohjalihakset tms.?