noloja tilanteita?

Menimme papin luoksen sopimaan ristiäsistä ihmeteltiin kun pappi kyttäs meitä kun vierasta sikaa sitten kun asiat oli sovittu ja poistuimme kirkkoherran virastosta ulos tajusimme miksi pappi katsoi pahasti miehelläni luki paidassa tästä ei hyvää seuraa ja minulla luki vittuile vaan saunan takana on vielä tilaa tuli pyydettyä kirkossa papilta useampaan kertaan anteeksi en tajua miksi emme olleet katsoneet mitä päälemme laitoimme . :ashamed:
 
:LOL: itse en moisia panis päälleni mutta silloin kun olimme sopimassa nuorimman lapsen ristiäisistä niin papppi katteli miestäni oudosti....ja kyseli elämäntapaamme uskonnollisuutta jne....
mun miehes on kuin joku moottoripyörä jengiläinen :D ei siis kuulu niihin ja on kiltti kuin mikä mutta ulkonäkö pettää on vain kova kuori :kieh:
 
Pitää vielä lisätä että mulla kyllä on pari kertaa ollut julkisella paikalla päällä Mielipukineen paita jossa teksti "Rivitalossa asuu paskiainen", voi tietty olla että sekin loukkaa joitain ihmisiä, vaikka omasta mielestäni se onkin vain hauska!

(Arvatkaa asutaanko itse rivarissa? :D )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Minusta on noloa, että joku ylipäätään pukeutuu tuollaisiin paitoihin ollenkaan.
mä tunnen yhden perheen (äiti, isä ja 4 aikuista lasta ja vielä muutama lapsen lapsikin).. heillä lähes kaikilla on noita tekstipaitoja.. ja USEITA!!! must on lähinnä hauska katella kun ehitä näkee et mitä heidän paidoissaan millonkin lukee. itelläni kun ei kantti piisaa sellaisien paitojen käyttämiseen.:(
 
vieras
oli esikoisen ristiäiset ja täyteltiin papin kans niitä lappuja mihkä tulee kummien tiedot yms. ajatuksissani laskun pojan siihen pöydälle missä pappi kirjasi tietoja ylös ja menin itse istumaan kauemmaksi tuolille isännän kanssa. Hetken kuluttua huudahdin et ai niin poika on tos pöydällä! Että mulla hävetti kun olin unohtanut lapseni siihen. Pappia vähän hymyilytti muttei sanonut mitään. Isäntä sen sijaan piteli nauruaan ja vääntelehti tuolissaan emännän unohdukselle.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Minä taas tykkään noista paidoista, joka päivälle on oma juttunsa(en siis joka päivä niitä pidä) mielentilan mukaan laitan jonkun. Nytkin on paita jossa lukee äiti on kova jätkä :whistle:
Mun neidillä on sama teksti yhdessä paidassaan :)

Mä voisin hyvin kuvitella itteni tollaseen APn tilanteeseen ku noita paitoja meillä piisaa :D
 

Yhteistyössä