Mulle kävi vuosia sitten tosi nolo juttu.
Olen reilusti ylipainoinen tai oikeastaan lihava kuin mikä. Painan yli sata kiloa, koska olen myös pitkä.
Otin kovan kännin baarissa ja lähdin yhden kaverin mukaan. Se vaikutti ihan kivalta, ja oli sikäli tuttu, että kävimme samassa paikassa, mutta emme ollet aiemmin jutelleet.
Menimme kämpille ja riisuimme sänkyyn. Olen niin mahakas, että hän ei oikein päässyt sisääni, kännissä kun olimme kummatkin. Käännyin kontille, mutta siinä en jaksanut olla. Hänellä oli tukeva sohva, jonka selkänojan takaa yli kumarruin ja otin kyymärpäillä tukea istuinosasta. Siinä oli aika leppoisaa olla ja takapuoleni oli hyvin pystyssä. Kaveri alkoi panemaan takaa ja minä onneton nukahdin ( sammuin )siihen. Kaveri ei sitä huomannut, vaan rytkytti innoissaan loppuun asti ja odotti, että nousen ylös. Minä tytöö vaan vedän sikeitä, enkä herännyt, vaikka hän läpsi takapuolelle ja poskille. Hän ei jaksanut, eikä varmaan oikein uskaltanutkaan yritää mua siitä sänkyyn nukkumaan.
Mitä lienee kello ollut kun heräsin. Kaveri oli mennyt nukkumaan ja vielä sammuttanut valot. Järkytys oli hirveä, kun tajunta palasi. Oli pimeää, olin aivan nakuna, sohvan selkänojalla, reidet levällään, takapuoli kohti kattoa ja pillussa sellainen tunne, että pantu on. Siinä kävi mielesssä monta mahdollisuutta, raiskaus ym. Mietin, missä olen ja moniko käytti mua hyväksi. Sitten muisti alkoi palailla ja kiipesin ylös. Kaveri heräsi samalla ja oli vähintään yhtä nolo kuin mä.
No keitettiin siinä aikaiset aamukahvit ja suksin samointein kotiin. Karttelin sitä baaria varmaan vuoden ja aina kun törmään siihen kaveriin, hän virnuilee ja mä punastun.