Noloin pissavahinkosi aikuisena?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan kaupungilla shoppaillessa en malttanut mennä ajoissa vessaan yritin vaan pidätellä ja sovituskopissa istua niin että painan itseäni penkkiä vasten siten hätä helpotti aina hetkeksi mutta kassalla tuli paniikki ei auttanut vaikka jalkoja ristin niin rakko petti
 
vierailija
Tänään kaupasta tullessa kotiin niin hirveä pissahätä että ei vaan pystynyt pidättämään... Kauppaan lähtiessä oli jo vähän hätä mutta ajattelin että kestän..
 
vierailija
Tänä kesänä tapahtui rannalla jotain ihan hirveetä. Makasin liinalla ja otin aurinkoa ja yhtäkkiä tuntui hirveä yllättävä paine alapäässä. Kuin olisin minuutti sitten juonut pari litraa vettä ja nyt niiden on päästävä heti ulos. Sattui kauheasti ja kun nousin istumaan pisara lirahti jo uikkariin. Jouduin melkein paniikkiin, vessat oli ihan toisella puolella rantaa, en millään ehtisi edes juosta sinne ja miten noloa olisi juosta ja kusta samaan aikaan??? Ei ollut edes mitään pensaita tai mitään suojaa minkä taakse mennä. Veteen en olisi myöskään kehdannut mennä pissaamaan, tulee levää ja eläimet kärsii. Ja kuset olisi jo valunut matkalla sinne jalkoja pitkin, liian noloa.
Mietin siinä sitten pari sekuntia mitä tehdä ja virtsarakkoon sattui niin ja taas pääsi pari pisaraa uikkariin. Katsoin haaroväliin ja mun keltaisesta uikkarista erottui jo selvästi iso märkä läiskä haarovälissä.
Paniikki iski ja riuhtaisin äkkiä vilttini myttyyn, istuin jalat suorina hiekalle, painoin sen vilttimytyn syliini ja pissa alkoi syöksyä suhisten hiekkaan. Huohotin siinä helpottuneena kun särky loppui ja pissaa tuli älyttömän paljon. Sitä vain tuli ja tuli. Lopulta rakko oli tyhjä ja olo viimein kevyt. Laskin vilttimytyn vähän kauemmas ettei se likaannu ja nousin varovasti hiekasta, siinä oli iso märkä alue. Sitten hipsin äkkiä mereen pesulle...
Toi oli paha ja olin iloinen kun olin siellä yksin, seuralaisille olisi ollut vaikeampi selittää mitä teen sen viltin kanssa.
 
vierailija
Kerran uimahallin saunassa, kotona pissaan aina suihkussa joten se oli jäänyt päälle ja pesin siinä iloisena hiuksiani ja lorottelin samalla suihkussa kuten kotona ja parin sekunnin jälkeen tajusin mitä teen että ympärillä on paljon muitakin ihmisiä. Lopetin heti, pesin itseni nolona ja menin nopeasti vessaan jatkamaan. Mä en tiedä näkikö ne muut, varmaan, ei ollut kyse parista tipasta vaan ihan kunnon lorottamisesta.
 
vierailija
Kaikista noloimpia on ollut ne kun joku on naurattanut niin paljon että pääsee pissat housuun. Se on kamala tunne kun se alkaa valua eikä lopu vaikka lopettaa nauramisen kuin seinään ja alkaa pinnistellä pildeä! Ihan kauhea tunne.
Tykkään nauramisesta mutta rajansa silläkin!
 
vierailija
Pari päivää sitten tapahtui keittiössä... olin laittamassa ruokaa (yksin kotona) ja iski kova panetus kuin salama kirkkaalta taivaalta. Hain sähköhammasharjan mitä käytän vain tuohon tarkoitukseen, otin housut pois ja siinä t-paita päällä hieroin alapäätä hammasharjalla. Kohta tuli jäätävä orkku ja samalla kuset lensi keittiön lattialle. Jotkut sanoo squirttaus mutta en tiedä. Piti napata äkkiä astiapyyhkeitä sillä lammikko alkoi vyöryä pelottavasti kaapin alle. Ehdin onneksi. Kuivasin ja pesin lattian ja paitakin ja sukat meni pesulle. Oli mahtava orkku mutta olisi pitänyt olla jokin ämpäri alla.
 
vierailija
Kerrotaanko noloja juttuja mitä on tapahtunut aikuisiällä?

Mulla oli kerran joskus 20-vuotiaana hirveä pissahätä. Olin kierrellut kaupoilla ja kävin kahvillakin, oli kuuma ja tuli juotua tosi paljon vettä. Sitten tuli aika lähteä kotiin ja rakkoa alkoi painaa. En halunnut lähteä etsimään jotain yleistä vessaa sillä ne on likaisia ja inhoan käydä niissä. Menin nopeasti bussipysäkille ja aika pian tulikin jo mun bussi. Istuin sitten bussissa ja alkoi pissattamaan ihan hirveästi kun istuin. Yritin painaa pinppiä penkkiin, puristaa reisiä yhteen jne huomaamattomasti. Bussi tärisi ja hyppeli vielä eli oli tosi epämukavaa ja yhden pompun aikana tunsin että tippa tai pari tuli jo housuun. Säikähdin, syöksyin ylös ja painoin pysähdysnappia. En ollut vielä kotona mutta jäin ulos ja lähdin etsimään jotain puskaa. Ihan jäätävä kusihätä iski, tuntui että kohta kastuu housut ja juoksin jonkun parkkipaikan läpi koska sen takana oli jotain pensaita. Menin pensaiden keskelle, vedin housut äkkiä alas, kyykkyyn ja pissaa tuli hirveällä paineella. En ehtinyt kuin sekunnin kusta kun joku neropatti alkaa tuuttaamaan sen autolla!!! Säikähdin ihan hirveästi, vedin housut ylös ja lähdin juoksemaan pois sen auton näköpiiristä. Tunsin miten joka askeleella valuu pissaa, mahaan sattui ihan hirveesti ja itketti ja hävetti. Pääsin jonkun ison roskiksen taakse, nojasin siihen ja ajattelin että peli on jo menetetty ja laskin tahallani housuun rakon tyhjäksi. Tuhersin siinä itkua ihan häpeissäni, farkut oli ihan läpimärät ja lenkkareissakin litisi. Mä en tajua miten sitä parkkipaikalla voi häiritä jos joku käy pissalla.
Kävelin sitten mahdollisimman syrjäteitä kotiin ja hävetti kun näin naapurin rappukäytävässä. Kotona menin äkkiä suihkuun.

Toi oli varmaan noloin
 
vierailija
Pari päivää sitten tapahtui keittiössä... olin laittamassa ruokaa (yksin kotona) ja iski kova panetus kuin salama kirkkaalta taivaalta. Hain sähköhammasharjan mitä käytän vain tuohon tarkoitukseen, otin housut pois ja siinä t-paita päällä hieroin alapäätä hammasharjalla. Kohta tuli jäätävä orkku ja samalla kuset lensi keittiön lattialle. Jotkut sanoo squirttaus mutta en tiedä. Piti napata äkkiä astiapyyhkeitä sillä lammikko alkoi vyöryä pelottavasti kaapin alle. Ehdin onneksi. Kuivasin ja pesin lattian ja paitakin ja sukat meni pesulle. Oli mahtava orkku mutta olisi pitänyt olla jokin ämpäri alla.
Joo aika noloo
 
vierailija
Olin kaveril ja ymmärsin väärin sillein et luulin et sile EI sais käydä wcs niin pidätin mut ei ollu kova hätä. Sit ku pääsin käveleen kotii nii se koveni. Sit kotiovel ihan kauhee hätä ja rimpuilin ympäri pihaa ja en saanu avainta repusta Sit pissasin mun kotiovelle
 
vierailija
Oliskohan se leffassa. Join pari limsaa siinä leffaa katsoessa ja puolivälissä olisi pitänyt päästä vessaan mutta en kehdannut nousta! Hävetti niin mennä siitä toisten ohi sillä en istunut reunassa. Tuli kuuma ja tärisin siinä sitten ihan paniikissa. Jonkin aikaa pystyin pidättämään mutta sitten en vaan enää pystynyt ja kaikki valui siihen penkille. Se tunne oli ihan kauhea kun yritin lopettaa sen pissaamisen mutta ei se toiminut, en saanut sitä loppumaan. Olin varma että muut kuulee sen suihkimisen ja suhinan. Penkki oli ihan läpimärkä ja oli kauhea istua siinä loppuun asti. Sitten kun leffa loppui syöksyin äkkiä ulos hame ihan märkänä valuen. Enkä katsonut taakse.
 
vierailija
no kerran olin lenkkisaunassa ja joku naapuri sanoi niin hauskan jutun että rakko petti ja pissat alkoi roiskua lauteen välistä lattialle enkä saanut sitä loppumaan vaikka miten yritin, kyllä hävetti ja nauru meinas muuttua siinä itkuksi. mulla oli jo lapsena silleen että pissat saattaa päästä jos nauran liikaa.
en sanonut sitten mitään vaan juoksin ulos saunasta ja hain letkun ja aloin suihkuttamaan laudetta missä istuin ja lattiaa lauteiden alta. sitten menin suihkuun ja kotiin ja muut jäi sinne. en tiedä kehtaako enää mennä lenkkisaunaan :(
 
vierailija
Enpä tiedä mikä muutamasta tapauksestani on noloin. Mutta kerran leffassa ja sen jälkeen nolotti, vaikka ei kaikki pissa tullutkaan. Olen mies ja käyn harvoin leffassa, mutta silloin kävimme kaverin kanssa. Olin juonut pari siideriä ja ne rupesivat pissattamaan. Minun vaikea tietää milloin ehdottomasti on mentävä vessaan, koska hetkittäin kovakin pissahätä usein tasaantuu. Tajusin yhtäkkiä tilanteen olevan se, että en selviäisi leffan loppuun asti. Vessaan lähtö tuntui nololta, kun joutuu kesken leffan ryysimään toisten edestä. Ajattelin että miehenä voin antaa vähän kerrallaan lirahdella housuun, jos pitää reidet yhdessä pissa pysyy etumuksessa eikä kastu penkki. Ja leffa oli vielä alkupuolella, joten kuivumistakin tapahtuisi.
Siinä yritin sitten keskittyä leffaan ja päästämään muutamia lirahduksia. Tämä toimi ajattelin, koska pissahätä helpottui, farkkukangas tuntui imevän pissan itseensä hyvin ja ei penkki kastunut.
Kaverini ei huomannut mitään. Loppua kohden huolestuin, koska pissahätä palasi voimakkaana.
Silloin ei enää viitsi märissä farkuissa lähteä vessaan. Annoin lirahtaa, mutta ei pissa enää imeytynytkään märkiin farkkuihin vaan myös penkki kastui. Parempi kai sekin, koska edessä oli automatka kaverin kyydillä kotiin ja en halunnut autonpenkille pissata. Onneksi takki peitti läikän edessä ja takana kävellessä autolle. En tosiaan käynyt lopuksikaan vessassa vaan sinnittelin nolona matkan toivoen että ei farkuissa oleva pissa tarttuisi näkyvästi autonpenkkiin.
 

Yhteistyössä