Noloimmat palstsalaiset ketju :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Lukasimpa tuon ketjun...

METSOLA, ninaTT, Lunatic, Mamma Italiana, Normiäippä, Teenlitku, Scarlett, Nyynä, päätön, Terapian tarpeessa, Rytkäätys, Äitiyslomalainen, tytsi-89.

Mikä tekee kirjoittajan mielestä noloksi? Onko se, että se oma ÄO on niin alhainen ja oma elämä niin paskamaista, vai että on huomannut, että jotkin näistä henkilöistä ovat aina positiivisia ja heidän elämänsä on täydellistä, että se suututaa jotakuta?

Eikö tuollainen "kateus" syö ihmistä hirveästi?

Tahtoisin kuulla enemmän kirjoittajan perusteluja jokaisen ihmisen kohdalle.

BV - niin epätoivosen huomionkipeä ja muka niin kovis vaikka huomaa selvästi että on epävarma. luulee olevansa hauska ja nokkela. lisäks antaa itsestään tosi fiksun kuvan kun haukkuu miestään mutta silti aikoo tehä lisää lapsia. väittää eroavansa mutta tuskin tapahtuu ikinä.

Mun mielestä noista noloja on ninaTT (niin naiveine näkemyksineen) ja Teenlitku (ärsyttää hänen kommenttinsa nimiketjuissa)
METSOLA on vaan säälittävä.

Muut ovat sopivasti viihdyttäviä, Nyynä ja tytsi jopa ihania :)

Alkuperäinen kirjoittaja huhg:
siis mun ymmärrykseni mukaan tämän ketjun ap kritisoi sitä toista, joka alotti sen nolot palstalaiset ketjun, älkää nyt tätä alkako haukkumaan!

mie ymmärsin täysin samoin ku sieki.

METSOLA

Jokainen tämän nikin keskusteluja seurannut on huomannut, miten ulosanti on välillä mahdottoman hankalaa ja kirjoitusvirheitä on niin uskomattoman paljon viesteissä, ettei voi käydä ihan täysillä. Muutama virhe on ihan inhimillistä, kun siitä on kymmeniä, kyse on jostain muusta :D.
Mielipiteensä ovat myös välillä niin mustavalkoisia, että HUHHAHHEI. Ottaa kaikki iltapäivälööppien jutut täytetnä totuutena ja kertoilee niistä sitten auliisti palstalla.

ninaTT

On hänellä muutamia ihan järjellisiäkin pointteja, mutta ne valitettavasti valuvat kuin vesi hanhen selästä ja jäävät niiden minunoikeaainoaoikea-jankutusten alle. On nuori ja hänellä on vain se yksi totuus, oma totuus. Ei suostu kuuntelemaan puolta sanaa siitä, miten jonkun muunkin toimintatapa vois olla hyväksyttävä. Varmasti se nuoruuskin vaikuttaa asiaan ja moni mielipide on muuttunut, kun mennään nyt vaikka kymmenenkin vuotta elämässä eteenpäin =).

Lunatic

Provoilee välillä ihan tahallaan ja tekeytyy tyhmemmäksi arvatenkin kuin mitä oikeasti on. Eläinrakkaus nikin huomattava plussa :D

Teenlitku

Hänelle palsta on henki ja elämä. Valittaa usein, miten häntä kiusataan ja sorsitaan täällä, mutta silti ei osaa pysyä palstalta pois. Vaihtaa nikkiä kuin sukkia.
On MONTA kertaa saanut ilkeitä kommentteja kuvistaan, mutta itsepintaisesti tyrkkii niitä näytille...Ihmettelen aina mikä tässä on se tarkoitusperä.
Tietenkään kenenkään naamaa ei tarvitse mollata, kukaan ei sille itse useinkaan mitään voi, mutta välillä herää kysymys, onko IHAN pakko hakemalla hakea sitä huomiota, vaikka kielteistäkin Ja palstan luonteen kun Teenlitkukin varmaan tietää, MIKSI ihmeessä pitää yhdessä hetkessä ängetä kuviaan palstalle ja seuraavassa hetkessä parkua, miten nuo kiusaa...

Scarlett

Tämä on aivan onneton. Surkuhupaisan tyhmä, eikä ikävä kyllä edes itse tajua sitä. Yhtä epätoivoisen kiinni palstassa kuin edellinenkin. Muutamat pitkät bannit ovat tehneet palstalle ihan hyvää...Ei ole joka ketjussa kiekumassa ja jankuttamassa.

Rytkäätys

Raivostuttavan itserakas ja omakehuinen ajoittain. Hänen totuus on myös ainoa oikea totuus. Kauhean hyökkäävä ja räävitön.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:
Mun mielestä noista noloja on ninaTT (niin naiveine näkemyksineen) ja Teenlitku (ärsyttää hänen kommenttinsa nimiketjuissa)
METSOLA on vaan säälittävä.

Muut ovat sopivasti viihdyttäviä, Nyynä ja tytsi jopa ihania :)

Kiitos! :D :ashamed:

Joo, minäkin tajusin, että ap kritisoi tuota aiempaa aloitusta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
METSOLA

Jokainen tämän nikin keskusteluja seurannut on huomannut, miten ulosanti on välillä mahdottoman hankalaa ja kirjoitusvirheitä on niin uskomattoman paljon viesteissä, ettei voi käydä ihan täysillä. Muutama virhe on ihan inhimillistä, kun siitä on kymmeniä, kyse on jostain muusta :D.
Mielipiteensä ovat myös välillä niin mustavalkoisia, että HUHHAHHEI. Ottaa kaikki iltapäivälööppien jutut täytetnä totuutena ja kertoilee niistä sitten auliisti palstalla.

Noo..mut täähän täsmää ihan mainiosti myös sun omaan kirjoitukseesi! :D

Mä en kyllä ota nokkiini siitä, että olen jonkun mielestä nolo eikä nolous ole mielestäni vain negatiivinen asia. :D Ei itseään pidä ottaa niin vakavasti, mä nauran hyvinkin paljon itselleni. =) Luuseri en myönnä olevani. :saint: