NOLOA! ummetus+seksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolottaa

Vieras
Tämä on tosi nolo ja ikävä asia joka vaivaa seksielämäämme...nimittäin mun ummetus. Ja onkohan minulla jonkinlainen laskeumakin kun tavara ei tule ulos vaan sitä pitää auttaa painelemalla emättimen puolelta/peräaukon ympäriltä.
Ongelma on siis se etten voi ryhtyä mieheni kanssa seksiin aina kun haluttaisi,sillä jos vatsani ei ole toiminut niin mieshän tuntee tavaran b-rapussa.. eikä taatusti ole kovin seksikästä!
Onko kohtalotovereita ja neuvoja kellään?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En annakaan mutta tunteehan mies kalussaan sen että suolessa on tavaraa, kun se kalu on emättimessä

No epäilempä, ja jos tunteekin niin eikös se vaan sitten ole tiukempi ja tunnu miehestäkin paremmalta?

Et kai sinä miehesi edessä häpeä tuota?

Kuules, suosittelen lämpimästi esim. pellavansiemenrouhetta (1,65e/pss!) esim. Cittarista. Päälle jotain inuliini-pitoista säännöllisesti. Eikä vaivaa enää vaan toimii hyvin. Muista veden juominen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Täh? Mulla on koko elämäni ajan ollut ummetusta eikä se mun seksinharrastamiseen oo vaikuttanut muulla tavalla kuin että vatsa kipeänä ja väsyneenä ei huvita touhuta :|

No minulla se tavara ei tule ulos vaan jumittuu tuonne suolen loppuosaan eli niin kuin olisi tuloillaan. Ja jos sitä ei sieltä saa "houkuteltua" ulos niin siellä se sitten tuntuu. Itsekin tunnen sen jos kokeilen sormillani emätintä, sisältä siis.
Tekisi mieli seksiä useamminkin,mutta en uskalla siksi että mieheni tuntee saman.
Lukekaas aloitukseni kunnolla, en oo maininnu harrastavani anaaliyhdyntää!

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Kuules, suosittelen lämpimästi esim. pellavansiemenrouhetta (1,65e/pss!) esim. Cittarista. Päälle jotain inuliini-pitoista säännöllisesti. Eikä vaivaa enää vaan toimii hyvin. Muista veden juominen!!!

Mitä tuo inuliini on/mistä ruuasta sitä saa? Vettä juon paljon, liikun, syön kuitupitoista ruokaa jne mutta ei auta.

No kannattaa käydä lääkärissä jos oikeasti on suolen laskeuma tms kyseessä. Hoida itsesi kuntoon. Ja samanaikaisesti kannattaa PUHUA miehesi kanssa ja kysyä häneltä asiasta, tunteeko/haittaako asia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Täh? Mulla on koko elämäni ajan ollut ummetusta eikä se mun seksinharrastamiseen oo vaikuttanut muulla tavalla kuin että vatsa kipeänä ja väsyneenä ei huvita touhuta :|

No minulla se tavara ei tule ulos vaan jumittuu tuonne suolen loppuosaan eli niin kuin olisi tuloillaan. Ja jos sitä ei sieltä saa "houkuteltua" ulos niin siellä se sitten tuntuu. Itsekin tunnen sen jos kokeilen sormillani emätintä, sisältä siis.
Tekisi mieli seksiä useamminkin,mutta en uskalla siksi että mieheni tuntee saman.
Lukekaas aloitukseni kunnolla, en oo maininnu harrastavani anaaliyhdyntää!

Onko lääkäri tutkinut mistä johtuis?

En ole käynyt lääkärissä tämän takia. :( Pitäisi, mutta hävettää niin kovasti!
Voikohan tuollainen laskeuma tulla muulloinkin kun synnytyksen yhteydessä? Minulla on ollut tämä vaiva jo ennen synnytystä/raskautta.
En ole puhunut miehelleni eikä hänkään ole mitään sanonut muttei varmaan kehtaisikaan sanoa.

No tuohan voi olla ihan normaalia. Kaikilla ei vain vatsa toimi samalla tavoin kuin muilla, kuitupitoisesta ruuasta huolimatta.
Inuliinia saa ainakin Femi Soya Plus -jauheesta. Saa ruokakaupoista, Anttilasta, n.5e/pkt. Ja jos ei todellakaan toimi vieläkään, kokeile vaikka Lepicolia (kohtuudella!), noin 10e, luontaistuotekaupoista.
Ikävää se on, jos jatkuvasti joutuu näitä asioita miettimään. Vie turhaa energiaa ja aiheuttaa kitkoja. Toivottavasti vinkit auttavat! :)

Mä tiedän mitä tarkoitat. Olen kans huomannut että tuntuu emättimen puolelle kun on suolessa tulossa kovempaa tavaraa. Siis sormella tuntenut pestessä, mutta ei mies kyllä ole puhunut mitään et olis huomannut.

On muuten taatusti eri asia sinun itsesi kokeilla kuin se että on yhdynnässä. Sinä itse tunnet hiukan muutakin siinä kun sormella kokeilet kuin mitä mies tuntee peniksellään.

Sulla on ap suolistossa semmoinen pu2ssi, jonne uloste kerääntyy. Oireet on just noi: Kakka ei tule omin avuin ulos vaan se pitää auttaa käsin painelemalla pois. Tuo vaiva ei parane itsestään, vaan vaatii pienen ja simppelin leikkauksen, joten ei muuta ku lääkärille pirauttamaan.

Kylmäpuristettu kookosöljy on todella tehokas ummetusta vastaan. Kannattaa alotella sitä varovaisesti. Sitä saa ainakin luontaistuotekaupoista ja joistakin isoimmista marketeista.

Ja mäkin tunnen tuon ongelman valitettavasti :ashamed: Onko sulla peräpukamia? Ne voi joskus muodostaa sellasen esteen ettei pääse kakka ulos ilman apuja.

Tässä linkki jossa kerrotaan tarkemmin sun (ja monen muun) vaivasta: http://docs.google.com/gview?a=v&q=cache%3A1yX5h-sWXOcJ%3Awww.ksshp.fi%2FPublic%2Fdownload.aspx%3FID%3D3478%26GUID%3D%257B9755463a-ffb4-4ce9-9848-46995f0537ea%257D+rectocele&hl=fi&gl=fi&pli=1

Yhteistyössä