Noloa! Bloggaaja ensin pyytää mielipidettä vaatteesta ja sitten lopettaakin kommenttien julkaisun kun joku on eri mieltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NOLOA!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NOLOA!

Vieras
Pipsa ei enää julkaise eri mieltä olevia kommentteja tuosta karseesta pantterimekosta. Oon laittanut tänään kolme kommenttia tuosta ja yhtäkään ei ole julkaistu. Ei tainnut Pipsa tykätä kun totesin että mekko näyttää olevan repeämispisteessä. No itsepähän se kysyi että mitä mieltä olen mekosta ja kerroin mitä olen mieltä. Mun mielestä tuo mekko ei sovi kenellekään lihavalle. Ei yksistään siis Pipsalle. Ainoastaan tuollaisille hoikille malleille.

Noloa Pipsa, noloa!

Värikäs Elämäni: Outfit of the Day - Dress like a (big) Cat

Oli myös pitänyt tuohon uusimpaan postaukseen ängetä tuo mekko. Miksei voinut laittaa totakin kuvaa siihen mekkopostaukseen.

Ehkä kukaan ei huvikseen ala julkasta omassa blogissaan häijyjä ja alentavia kommentteja. Negatiivinen palaute on eri asia, kuin olla toiselle tahallaan tyly.

[QUOTE="Hömelö";29476570]Ehkä kukaan ei huvikseen ala julkasta omassa blogissaan häijyjä ja alentavia kommentteja. Negatiivinen palaute on eri asia, kuin olla toiselle tahallaan tyly.[/QUOTE]

No onhan tuolla blogissa ollut nyt negatiivistakin palautetta mekosta joten ihmettelen miksi nyt ei sitten aloittajan kommenttia ole voinut julkaista. Omaanikin silmään tuo mekko näyttää aika kireältä.

[QUOTE="toffee";29476594]No onhan tuolla blogissa ollut nyt negatiivistakin palautetta mekosta joten ihmettelen miksi nyt ei sitten aloittajan kommenttia ole voinut julkaista. Omaanikin silmään tuo mekko näyttää aika kireältä.[/QUOTE]

Nii-i, kysymys kuuluukin, että mahtoiko olla kovinkaan fiksua tekstiä ap:n kirjotus..?

Tosin veikkaan että se ärsytys on kateuden sijaan aika monella enemmänkin semmosta hillitöntä kiukkua sitä kohtaan, että joku on lihava eikä ymmärrä peitellä sitä. Kun tämä fitness-elämä on nykyään niin kovin muodikasta ja pitäis pureskella pelkästään tofua ja omassa maassa kasvatettuja luomuporkkanoita ja juosta maratoneja..

• Tykkää
Reactions: hipsterström

Yhteistyössä