Nolo vaiva: Naisen kuorsaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Minä kuorsaan ja olen kuorsannut aina.Nyt vasta asia ruvennut minua vaivaamaan, koska mies parka välillä herännyt siihen.Meillä mummi ja äiti on kuorsanneet ja näin ollen varmasti myös periytyvää.Olen hoikempanakin kuorsannut ja asia nolottaa kovasti.Nyt mietin, josko saisin lääkäriin otettua yhteyttä ja tekisin asialle jotain....Jotenkin vaan hävettää kun tämä yleensä miesten ongelma.ottaako kiireinen terveyskeskus lääkäri edes vastaan vai onko maksettava maltaita ja mentävä yksityiselle
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sinä apua haluat niin turhaan sinne terveyskeskukseen itteäs raahaat.

Entäs jos raahaan? :whistle:

Ne käskee kokeilla nenälaastareita yms. joita voit hakea kyllä ihan itte apteekista. Ainakin täällä tosi vaikea päästä yhtään mistään vaivasta jatkotutkimuksiin saati alan spesialistille

Alkuperäinen kirjoittaja normipainoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Laihduta.

Huurihan hän sanoi hoikempanakin kuorsanneensa. Meillä yksi lapsi kuorsasi jo pienestä ja häneltä leikattiin kitarisa ja siihen loppui. Itsekin kuorsaan.

Minä olen joskus miettinyt voisiko vaiva osittain johtua kitarisoista tai ahtaista ylähengitysteistä.

Laihduta.

Huurihan hän sanoi hoikempanakin kuorsanneensa. Meillä yksi lapsi kuorsasi jo pienestä ja häneltä leikattiin kitarisa ja siihen loppui. Itsekin kuorsaan.

Minä olen joskus miettinyt voisiko vaiva osittain johtua kitarisoista tai ahtaista ylähengitysteistä.

kannattaa käydä itseään lääkärissä näyttämässä. Jotkut tosin nukkuvat niin sikeästi että siksikin kuorsaavat.

Mä saatan vähän kuorsata jos nukun selälläni, mutta mä kyllä herään aika nopiaa siihen kuorsaamiseen ja käännyn kyljelle. On ylipäätänsä aika harvinaasta, että mä nukun seljälläni.

Laihduta.

kannattaa käydä itseään lääkärissä näyttämässä. Jotkut tosin nukkuvat niin sikeästi että siksikin kuorsaavat.

Ooppa sää hauska!!!!!

Laihduta.

Mulla leikattu kita- ja nielurisat, edelleen kuorsaan... :/

Mä kuorsasin raskauksien aikana ku hirvi ja silloinkin kun oon nuhassa tms.
Mies joutuu aina väliin evakkoon. Se ei kuorsaa nimittäin koskaan.

Mutta ei mua haittaa koska en kuorsaa ns. normaalisti ( kai ? )

Niin ja noi risat multa on lapsena poistettu.

Yhteistyössä