Nolo ongelma iän karttuessa....

Tämä on pieni,mutta kiusallinen ongelma ainakin minulle..iän karttuessa olen nimittäin ikäväkseni huomannut,että sinne tänne kehoa ja kasvoja tulee yksittäisiä mustia karvoja :ashamed: .
Mitä enempi vuosia tulee niin sitä enempi tulee karvoja!Olen yrittänyt nyppiä niitä pinseteillä pois,mutta pian uutta pukkaa tilalle.
Nuorempana ihmettelin,sitä miten vanhat mummelit antaa karvojen kasvaa..nyt en ihmettele enää mitään B)
Iän karttuessa olen muuttumassa a) joko apinaksi tai b) mieheksi,jostakin olen lukenut että naiset vanhenessaan saa enempi ns.miehisiä luonteenpiirteitä esim.suuntauten kodin ulkopuolelle ja miehet taas enempi ns. naismaisia,pehmeämpiä piirteitä esim. viihtyen enempi takkatulen ja kotilieden lämmössä :) No,monella vanhalla miehellä näyttää siltä,että heillä olisi rinnat ja vähintään kuudennella kuulla raskaana :LOL:
Mutta onko muilla nelikymppisillä tällaista kiusallista pikku haittaa ja mitä olette tehneet asian eteen?
Olenko ainokainen nainen,joka saa kohta pistää rintakarvansa rusetille ?Yöks !
 
Et ole!olen aina ollut karvainen,perintönä kun tullut.Jos karvasuuteen katsoo voisin olla juuri apina tai mies.Karvoja on siellä sun täällä...inhottavaa ajella ja nyppiä niitä varsinkin kesäisin,mutta sitten taas toisaalta ajattelen että eihän tämä ole niistä murheista suurin!
 

Yhteistyössä