Nolo moka ihastuksen edessä lukekaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jbjjkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jbjjkk

Vieras
Oon 15-vuotias poika ja mielestäni tämä on noloa. Kun olin tänään hesburgerissa. Äidin ja pikkuveljen kanssa. Enkä huomanut/tajunnut että ihastukseni on siinä samassa jonossa. Puhuin kaikkea hölmöä mikä ei ole yleinsä tyyliäni, sen jälkeen tilasin lasten aterian, kun ei ollut niin kovanälkä ja haisinkin varmaan ihan hieltä ja kaiken päälle Olin sielä äidin ja veljen kanssa kun taas ihastukseni kavereiden. En tajua mikä minulla oli, kun näinkin sen ja ajattelin että ompas saman näköinen. Siinä kun olin pöydässä ja katsoin kun hän oli selkä minuun päin että sillähän on samallaiset kengät, housut ja paita, kun tänään koulussa. Sitten vasta tajusin. Kun hän kääntyi niin aloin katsomaan uudelleen että eihän tuo olekkaan se ja sen jälkeen taas että vai onko sittekin . Kun nähnyt kunnolla hänen naamaansa kuin sivusta. Sen jälkeen katosi enkä nähnyt häntä enää. Asia vaivaa ihan kauheasti et oliko se hän vai ei. Oliko tämä mielestänne noloa minusta todella noloa. Vai liittyykö se nolostuminen vain ikääni?

Eihän tossa ollut mitään mokaa.,mut kai sitä nuorena riittää nolostuun kun on Hesessä äidin ja veljen kanssa tai mitä tilaa. Aikuisena sitä on vaikea muistaa, mikä tuollaisessa kaikessa nolottaa.,itselläni on pari teiniä enkä,meinaa uskoa, että oikeastiko ne nolostuu jos satun samalle puolelle kaupunkia.

Kuule, et ole oikeasti ihastunut, vaikka luuletkin niin, koska et tunnistanut häntä. Olet ihastunut vain mielikuvaan hänestä, mutta todellisuudessa et kunnolla edes tunnista häntä. Unohda koko tyttö ja anna itsellesi aikaa kasvaa isoksi.