Nolo käydä isolla hädällä kylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Se on jotain ihan hirveetä, oikeen tiedä miten sinne vessaan menis, ja sit tulee mietittyä että kai se pytty menee tukkoon, hirvee tunkkis jää sinne tai sit pärähtää niin hirveesti että kaikki kuulee :laugh: :ashamed:

Yleensä kaikin keinoin yritän ettei tarviis kylässä käydä isoilla asioilla mutta nyt oli pakko :whistle:

Siitä tulikin mieleeni kysymys että käyttekö ihan normisti isoilla kuin pienillä hädillä kylässä?

kaikenlaista sitä....ihan normia on kakkaaminen, varmasi obamanki pitää kakata. haloo. ja töissä nimenomaan kannattaa käydä paljon vessassa ni säästää omassa jätemaksussa.

En tykkää vieraassa paikassa käydä kakkosella, mutta joskus on pakko. Pari arkkia vessapaperia pöntön pohjalle vaimentaa loiskaukset, eikä pönttö mene tukkoon. Käsiä pestessä käytän reilusti saippuaa niin tuoksu vähän peittää käryjä :snotty: Jos pierettää kovasti ja pitää pöräyttää vessassa niin kädellä voi pitää vessapaperituppoa reiän edessä, se vaimentaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mua:
Mua taas eniten hirvittää et mitähän joku ajattelee jos olen siellä kamalan kauan! Ihan ku joku pitäs kirjaa kauanko viivyn vessassa..

no tuota... meillä on töissä sellaisia hyypiöitä, jotka tosiaan harrastaa tätä kyseistä kirjanpitoa ;) aika vähissä on vissiin heidän ongelmat.

siis apua. mä kuolen nauruun :D

Hyvä Kiin. noin mäkin aina toimin *tyrskäys* paitsi kerran tuli sellanen käry että vieläkin hävettää. koko yläkerta haisi. oli se hirveää, ja ennenkaikkea noloa. kun kukaan ei sano mitään ja paska vaan käryää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
En tykkää vieraassa paikassa käydä kakkosella, mutta joskus on pakko. Pari arkkia vessapaperia pöntön pohjalle vaimentaa loiskaukset, eikä pönttö mene tukkoon. Käsiä pestessä käytän reilusti saippuaa niin tuoksu vähän peittää käryjä :snotty: Jos pierettää kovasti ja pitää pöräyttää vessassa niin kädellä voi pitää vessapaperituppoa reiän edessä, se vaimentaa ;)

Jos pierettää kovasti ja pitää pöräyttää vessassa niin kädellä voi pitää vessapaperituppoa reiän edessä, se vaimentaa ;)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
siis apua. mä kuolen nauruun :D

Hyvä Kiin. noin mäkin aina toimin *tyrskäys* paitsi kerran tuli sellanen käry että vieläkin hävettää. koko yläkerta haisi. oli se hirveää, ja ennenkaikkea noloa. kun kukaan ei sano mitään ja paska vaan käryää.

:laugh: :laugh: :laugh: Uskon että hävetti :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:
Käyn kyllä ihan reilusti vessassa silloin kun on hätä.

Joo mä peesaan tätä. Ei tulis mieleenkään noloilla tai pidätellä tai tehdä mitään erikoistemppuja. Kakkaaminen ON luonnollista.

joo ja mulla on kotonaki niin. yksin ollessa voin päästellä surutta, mut jos mies on kotona niin kauheet paperitollo-hajuste-kraana päälle- manööverit enneku ees istahtaa pöntölle...

ja sitte ku tuo meijän wc kranssi on semmone kämmänen ja ihan vino niin sitä ihan vetisintä menee pitkin paikkoja :ashamed: hitto mitä sitä ittestään paljastaaki palstalla...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

Jos pierettää kovasti ja pitää pöräyttää vessassa niin kädellä voi pitää vessapaperituppoa reiän edessä, se vaimentaa ;)

yks mikä on hyvä jos pierettää niin stringit :D ei kuulu ku "hööö"

ei tästä naurusta tule loppua... oletteko muuten koskaan miettineet mitä tekisitte jos kylässä se pytty meniskin tukkoon? mun kaverin isä pasko kerran uimahallin vessan tukkoon. oli pitäny hakea talkkari ja jollaan kepillä hämmentää tukos auki. *yöks* siis ihan sikanoloa.

Harvemmin tulee kylässä veskissä isompia istuskeltua, mutta varsinkin yökylässä se on ihan normaali juttu eikä hävetä. Mutta yleisissä vessoissa, joissa piereskelyt kuuluvat viereisiin looseihin hävettää ja pidättelen kotiin jos suinkin mahdollista.

Viime vkloppuna olin ostoskeskuksen vessassa ja viereisessä kopissa joku purautti oikein äänekkäästi, sellainen kova ja kimeä rutkahdus. Alkoi naurattaa ihan kamalasti. Yritin sitten peitellä hihitystäni yskänpuuskahduksilla, mutta ei se oikein onnistunut. En kehdannut poistua kopistani pitkään aikaa. Ja ei ilmeisesti kehdannut pieruäänten päästäjäkään, koska vihdoin kun raotin koppini ovea, viereisen kopin kovaääninen avasi oman ovensa just samaan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

yks mikä on hyvä jos pierettää niin stringit :D ei kuulu ku "hööö"

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Elintoiminnot on tosi noloja. Minuu hävettää aina hengittää. Siks en hengitäkään kylässä. En tajua, miks pyörryn aina kun oon kylässä ja muutun sinertäväks.. Osaisko joku kertoa?

no mut et sä kaiva nenääkään ruokapöydässä.. ethän?

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Elintoiminnot on tosi noloja. Minuu hävettää aina hengittää. Siks en hengitäkään kylässä. En tajua, miks pyörryn aina kun oon kylässä ja muutun sinertäväks.. Osaisko joku kertoa?

no mut et sä kaiva nenääkään ruokapöydässä.. ethän?

No en tietenkään! Enkä missään muuallakaan koskaan.

Kaveri kertoi joku aika sitten seuraavaa: Aamulla kun hän ja 2,5 v tyttärensä oli mennyt aamutoimille vessaan, tyttö oli huomannut kakkaraidat vessanpöntössä. Tytär kysyi äidiltä, kenen kakat siellä pöntössä oli, äiti ei tiennyt. Aamutoimien jälkeen tyttö soitti isälleen töihin. Käytiin seuraava keskustelu:

I: Hei, voinko soittaa myöhemmin, en ehdi nyt puhumaan?
T: Mutta minulla olisi vain yksi kysymys, isi!
I: No, kysy sitten.
T: Oliko sinulta aamulla kakat roiskunu vessanpönttöön?
I: Mitäs jos isi soittaa myöhemmin..? ..ja laittoi luurin kiinni.

Isän puhelin oli ollut kaiuttimella ja UPM:n johtaja oli seissyt vieressä!!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
ei tästä naurusta tule loppua... oletteko muuten koskaan miettineet mitä tekisitte jos kylässä se pytty meniskin tukkoon? mun kaverin isä pasko kerran uimahallin vessan tukkoon. oli pitäny hakea talkkari ja jollaan kepillä hämmentää tukos auki. *yöks* siis ihan sikanoloa.

:laugh:

joo ja mulla on kotonaki niin. yksin ollessa voin päästellä surutta, mut jos mies on kotona niin kauheet paperitollo-hajuste-kraana päälle- manööverit enneku ees istahtaa pöntölle...

ja sitte ku tuo meijän wc kranssi on semmone kämmänen ja ihan vino niin sitä ihan vetisintä menee pitkin paikkoja :ashamed: hitto mitä sitä ittestään paljastaaki palstalla...

siis apua aaarghh *nauraa ittensä tärviölle* vessan ja persiinpesu tullut lienee kovin tutuksi??? :D