nolo hiiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
hoitaahan mies kanssa alapäänsä, vaikka olisi oirreton. muuten saat sen pian takas.

Miten miehen pitää hoitaa hiivaa? Oon ihan tietämätön tälläisesta, enkä kyllä halua tätä vaivaa enää takaisin!

haloo. jos olette yhdynnässä ilman kumia, vaikka vähäsenkin vain, niin onhan toki se hälläkin. missä tynnyrissä näitä naisia kasvaa, jotka ei mitään perusasioita tiedä?

:D tässä samassa tynnyrissä ku minäki vissiin
Niin miten sen saa mieheltä pois? Voiko laittaa tuota gyno daktarinia ja mistä sen tietää milloin se on lähteny pois?

Sitä voidetta miehelle, ainakin canestenissa on ja samaa voit laittaa itelleskin siihen kutinaan ellei suolakylvyt kiinnosta. Ja varmaan miehelle eleei ole oireita rittää 2-3 pv aamuin illoin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitä voidetta miehelle, ainakin canestenissa on ja samaa voit laittaa itelleskin siihen kutinaan ellei suolakylvyt kiinnosta. Ja varmaan miehelle eleei ole oireita rittää 2-3 pv aamuin illoin.

Jaa että oireettakin hoidettava? Kyl esim verkkoklinikan ohjeet sanoo että oireetonta ei tarvi hoitaa. Ja tarttuvuudestakin on eriäviä mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Jaa että oireettakin hoidettava? Kyl esim verkkoklinikan ohjeet sanoo että oireetonta ei tarvi hoitaa. Ja tarttuvuudestakin on eriäviä mielipiteitä.

Kokemuksella voin sanoa että oireettakin hoitaa. Mies ei millään suostunut heppiänsä rasvailemaan ja tartutti jatkuvasti takasi. Erään kerran sitten lääkitsin itse eli laitoin emätinpuikon ja hommiin, ei ole sen jälkeen ollut mulla hiivaa.

Gefilus ja maitohappobekteerit auttaa, kokeile niitä. Mulla oli kerran heti synnytyksen jälkeen jälkivuodon aikaan hiivatulehdus ja silloin ei voinu hoitaa paikallislääkkeillä niin neuvolasta annettiin ohjeeksi mahdollisimman paljon gefilustuotteita ja niillä sain hoidettua. Eli esim gefilusjogurttia/mehuja (nautittuna) mahd paljon ja lisäksi gefiluskapseleita. Olen kerran tehnyt myös niin että tuli hiivatulehdus ja en päässyt pariin päivään apteekkiin töiden takia, niin laitoin gefiluskapselin sisällön perusvoiteen sekaan ja sillä rasvasin ja auttoi!

Gefilus ja maitohappobekteerit auttaa, kokeile niitä. Mulla oli kerran heti synnytyksen jälkeen jälkivuodon aikaan hiivatulehdus ja silloin ei voinu hoitaa paikallislääkkeillä niin neuvolasta annettiin ohjeeksi mahdollisimman paljon gefilustuotteita ja niillä sain hoidettua. Eli esim gefilusjogurttia/mehuja (nautittuna) mahd paljon ja lisäksi gefiluskapseleita. Olen kerran tehnyt myös niin että tuli hiivatulehdus ja en päässyt pariin päivään apteekkiin töiden takia, niin laitoin gefiluskapselin sisällön perusvoiteen sekaan ja sillä rasvasin ja auttoi!

kaikille ei vain gelifus huom sovi. itse saan siitä karmeat vatsakivut, mutta rela sopii.

Yhteistyössä