Nolana kysyn alapäästä/alapään oireista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Minulla nyt kirvelyä alapäässä ja joskus sattuu selkäänkin. Söin yhden lääkekuurin virstatulehdukseen, koska pissatessa kirveli ja hiukan tuli vertakin. Minulle tuli uudelleen nämä oireet ja aikaisemmin lääkäri määräsi lääkkeet suoraan apteekkiin.Kävin sitten tarkastaa pissan ja tulehdusta ei ole.Pis sassa verta ja lääkäri kysyi onko min tulla kuukatutiset tai onko ne alkamassa juuri .Minulla siis kuukautiset oli parisen viikkoa sitten. Voiko minulla on alapää niin kuiva, että sinne tullut haavoja se tehnyt pissaan verta? Olen alkanut käyttämään pikkuhousun suojia päivittäin ja aloin miettiä, että olenko allerginen niille tai tekeekö se kuivuuden? Nyt monta päivää käyttämättä ollut ja nyt alkaa helpottaa kirvely. Lisäksi alaselkää jomottaa kovasti ja limaista vuotoa tulee.Varmasti ovulaatiosta johtuu.mietin, että voiko tämä johtua talvesta?Koska joka vuosi talviseen aikaa tätä esiintyy ja syöttävät sitten virtsatientulehehdukseen lääkkeet(koska aina pissassa esiintynyt verta ).
Myös jonain aikana yhdyntä sattuuu ja hiukan kirvelee. Taas joskus olen niin kostea, että ihmetyttää tämä kuivuus-kosteus vaihtelut. Mikä kumma tässä voisi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Klamydia?
Tai vaan kuivat limakalvot...

Tätä esiintyy joka vuosi talviseen aikaa(pari kertaa ). Ja otettu papa yms. kokeet ja mitään ei ole. Ja miehen kanssa käytetään aina kondomia ja en usko että olisi klamydia.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Klamydia?
Tai vaan kuivat limakalvot...

Tätä esiintyy joka vuosi talviseen aikaa(pari kertaa ). Ja otettu papa yms. kokeet ja mitään ei ole. Ja miehen kanssa käytetään aina kondomia ja en usko että olisi klamydia.

Mullakin kyllä joskus ollut. Ceridal-öljystä sain ison avun,sitä suihkauttelen alapäähän kun alkaa tuntua että paikat kuivuu...

Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Kuulostaa ihan klamydialta.

Minä olen syönyt lääkekuuria tässä syksyn aikana ja talven aikana( muuhunkin ).Eikö silloin klamydiakin pitäisi siinä hoitua? Koska yhdenkin lääkkeiden ohjeissa luki, että näihinkin auttaisi. Mutta minä en usko että klamydiaa on, koska mistä se tulisi? ja miksi talvisin parisen kertaa vaivaisi?Minulta otettiin vuosi sitten papa otettiin ja samalla myös nämä taudit pois suljettiin.Kuvasi vielä munasarjat yms. ettei virtsakiviä yms. ole. Itse mietin vain tuota kuivuutta,pesuaine allergiaa tai pikkuhuosujen allergiaa. Ja lääkäri käski lopettaa alapään pesun saippualla(ennen siis aina pessyt saippualla, joka ilmeisesti ärsyttää limakalvoja ).

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Kuulostaa ihan klamydialta.

Minä olen syönyt lääkekuuria tässä syksyn aikana ja talven aikana( muuhunkin ).Eikö silloin klamydiakin pitäisi siinä hoitua? Koska yhdenkin lääkkeiden ohjeissa luki, että näihinkin auttaisi. Mutta minä en usko että klamydiaa on, koska mistä se tulisi? ja miksi talvisin parisen kertaa vaivaisi?Minulta otettiin vuosi sitten papa otettiin ja samalla myös nämä taudit pois suljettiin.Kuvasi vielä munasarjat yms. ettei virtsakiviä yms. ole. Itse mietin vain tuota kuivuutta,pesuaine allergiaa tai pikkuhuosujen allergiaa. Ja lääkäri käski lopettaa alapään pesun saippualla(ennen siis aina pessyt saippualla, joka ilmeisesti ärsyttää limakalvoja ).

Jos haluu pestä saippualla,kannattaa käyttää Dermosilin intiimisaippuaa,se on mieto pesuaine. Ja sit suihkutella sitä ceridalia =)

aloin kyllä miettiä sitä, että voisiko olla hiivaa? kuitenkin syönyt lääkekuuria tässä ja eikö se aiheuta hiivaa? Liittyykö siihen haavat?alapäässä ja kirvely?

Vielä: Kun tuntuu, että tämä kaikki siis johtuu kuivasta/herkästä alapäästä.Koska joskus yhdintä tekee kipeää ja saatan olla tosi "märkä" ja hetkessä voin muuttua todella kuivaksi.

Yhteistyössä