mulla lumia 800 ja muuten ihan toimiva, mutta välillä mulle ei pysty soittaa (voi olla vika operaattorissa eikä puhelimessa). Asia korjaantuu kun käynnistän puhelimen uudestaan. Puhelin myös laittaa helposti toisen "odottamaan"...en muista tarkkaa nimeä, mutta siis niin ettei toinen kuule mitä sanot vaan odottaa. Tämä voi olla joku yleinen älypuhelinten vika. Sovelluksia kuulemma paljon vähemmän hankittavissa kuin mitä android laitteissa. Kaipaan myös vähän kynää tähän puhelimeen välillä, että vois muistiinpanoja sillä kirjotella. Voikai tähän sellasen toki ostaa. Netti kuitenkin hyvä ja pienen tottumisen jälkeen helppo kirjottaa käsinkin.
Samsungia en ole kokeillut, mutta ihan periaatteen mukaan ostin suomalaisen enkä korealaista. Olen kyllä kuullut smansungin kosketusnäytön olevan hyvä vaihtoehto.
Kosketusnäytöissä on se juttu, kun puhelin on muutenkin niin "iso" ettei oikeastaan mitään väliä ostaako sen isoimman. Sitä kun ei enään ainakaan viitsi taskuun laittaa rikkoutumisen takia.
Ostaisin tällä hetkellä varmaan iphonen sen takia, koska sovellukset parhaimmat ja eniten tai sitten samsung noten, koska puhelin suurin ja kynä mukana. Nokia lumia 920 on kuulemma paras kamera.