Noita päiväkoteja kun aina arvostellaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
niin minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa.Aina on joustettu lapsen tuonti tai hakuajoissa jos on ollut tarvis, lapset on saaneet syliä silloin kun ovat tarvinneet, meidän päiväkodissa aivan upeat hoitajat, jotka kiireestä ja metelistä huolimatta jaksavat päivästä toiseen olla lapsille innostavia, kekseliäitä,ovat aikuisina paikalla ja tuntuvat olevan aidosti ja lämpimästi läsnä.Lapset on aina vaateetettu asiallisesti ulos. Jokunen kerta ehkä hanskat olleet väärässä lokerossa, mutta ne ei onneksi ole maailmaa kaataneet.
Lapset ovat aina menneet mielellään ja iloisina päiväkotiin.
Se mitä miettivät kahvipöydässä tms ei kuulu minulle, kunhan lapseni saa jatkossakin yhtä hyvää hoitoa ja huolenpitoa kuin tähänkin asti.
Kiitos heille ja olen sen sanonut monesti myös "nokakakkain"

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
niin minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa.Aina on joustettu lapsen tuonti tai hakuajoissa jos on ollut tarvis, lapset on saaneet syliä silloin kun ovat tarvinneet, meidän päiväkodissa aivan upeat hoitajat, jotka kiireestä ja metelistä huolimatta jaksavat päivästä toiseen olla lapsille innostavia, kekseliäitä,ovat aikuisina paikalla ja tuntuvat olevan aidosti ja lämpimästi läsnä.Lapset on aina vaateetettu asiallisesti ulos. Jokunen kerta ehkä hanskat olleet väärässä lokerossa, mutta ne ei onneksi ole maailmaa kaataneet.
Lapset ovat aina menneet mielellään ja iloisina päiväkotiin.
Se mitä miettivät kahvipöydässä tms ei kuulu minulle, kunhan lapseni saa jatkossakin yhtä hyvää hoitoa ja huolenpitoa kuin tähänkin asti.
Kiitos heille ja olen sen sanonut monesti myös "nokakakkain"

Samat sanat. Missäpäin maailaa olette päiväkodissa. Meillä nokialla ja hyvä ja lämmin henki on.

meillä myös on just noin :) ihanaa viedä sinne hoitoonn, kun aina on niin iloista ja huumorintajuista porukkaa siellä ja lapsi viihtyy (2,5-v), me siis länsi-uudellamaalla.

Täällä toinen päiväkotiinsa erittäin tyytyväinen nokialaisperhe. Kokemusta on muistakin päiväkodeista naapurikunnassa, mutta eivät yllä lähellekään sitä tasoa, jota nykyinen pk:mme edustaa. Näköjään meillä täällä lasten Nokialla joku homma toimii ;o)

Meillä systeemi toimi myös tässä viimeisessä päiväkodissa missä tyttö oli ennen lomalle jääntiä. Aina lämmin tunnelma ja tyttö todella viihtyi ja kehittyi siellä ollessaan. Viimeisenä päiväkotipäivänä hoitaja vielä toivoi, että pistäydymme siellä kun vauva on syntynyt, koska haluaa kuulla mitä meille kuuluu =) .

Näin siis Kuopiossa.

Onko lisää ja missäpäin. vai tuleeko vain haukkumaketjuista pitkiä............................................................................................................

Minäkin tulen tähän ketjuun! Ensinnä hoitajat ovat tosi ammattitaitoisia. Tuleevat toimeen ja osaavat tukea kaikenlaisia lapsia juuri oikealla tavalla. Höyröttäjät rauhottuu ja ujopiimät uskaltaavat tulla kuorestaan ulos =) Lapsilla on tosi kivaa puuhaa tarhassa ja minun poika on kehittynyt aivan valtavasti tarhassa ollessaan. Hoitajat puuttuvat heti epäkohtiin ja katsoovat, ettei ketään kiusata. valtavan ihana tarha, jonne jätän (ja minua ei hyvin helpolla saa luottamaan uuteen hoitajaan) lapsen todella mielelläni ja tiedän, että lapsella on siellä mukavaa ja saa todella hyvää hoitoa =)

Keskimmäinen on käynyt nyt viikon päiväkotia ja tykkää kyllä ihan olla. Ainut, että kertoi eilen mulle että kolme tuhmaa poikaa nimittelee häntä joksikin ..... pippelipääksi. Puhuin tänään siitä niille täteille. Tosin kun tiedän niiden poikien taustaa vähän, niin en ihmettele käytöstä mutta jos ne terrorisoi 4 - 5 vanhoina tarhassa, niin mitä ne on sitten koulussa muutaman vuoden päästä!

Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:
Keskimmäinen on käynyt nyt viikon päiväkotia ja tykkää kyllä ihan olla. Ainut, että kertoi eilen mulle että kolme tuhmaa poikaa nimittelee häntä joksikin ..... pippelipääksi. Puhuin tänään siitä niille täteille. Tosin kun tiedän niiden poikien taustaa vähän, niin en ihmettele käytöstä mutta jos ne terrorisoi 4 - 5 vanhoina tarhassa, niin mitä ne on sitten koulussa muutaman vuoden päästä!

Nääh. Kaikki ne siellä toisiaan vuorotellen nimittelee, taustasta viis, eikä se mitään terrorisoimista ole :). Ärsyttävää kylläkin.

Poika on ollu varahoidossa pk.ssa ja on tykänny ja muistaa aina kun ajetaan meidän pk.n ohi mukavia "tätiläläisiä". Normaalisti poika on pph.lla ja tykätään molemmatkin meidän hoitajasta tosi paljon. Ei ole sattunut pojalle yhtäkään huonoa hoitajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Meillä systeemi toimi myös tässä viimeisessä päiväkodissa missä tyttö oli ennen lomalle jääntiä. Aina lämmin tunnelma ja tyttö todella viihtyi ja kehittyi siellä ollessaan. Viimeisenä päiväkotipäivänä hoitaja vielä toivoi, että pistäydymme siellä kun vauva on syntynyt, koska haluaa kuulla mitä meille kuuluu =) .

Näin siis Kuopiossa.

Saako udella,mikä kuopion päiväkoti?

Yhteistyössä