Noista totuuksista ja alapäästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PahaSilmä

Vieras
Mistä sen voi tietää, onko alapää hyvässä kunnossa, vai ei? Ahdistaa. mies sanoo, että se on ihana ja tiukka, mutta mistä se tietää, jos se ei ole ollut muiden kanssa koskaan?

Olen minä jumpannut, mutta mistä sen muka tietää? Tuntuu inhottavalta lukea noita "sulla on löysä alapää"-keskusteluja. ihan ku ei ois tarpeeksi epävarma olo muutenkin. :/

Silloinko se on tiukka, jos mies tuntee jännittyvät lihakset? :D

Anteeksi.. :ashamed: Mut pakko kysyä, mut mun ukko aina "valittaa", että sä kuristat mut, kun tietyn pisteen jälkeen alkaa lihakset kramppailla... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Anteeksi.. :ashamed: Mut pakko kysyä, mut mun ukko aina "valittaa", että sä kuristat mut, kun tietyn pisteen jälkeen alkaa lihakset kramppailla... :whistle:

ei ainakan löysä. onhan silloin ne lihakset kunnossa jos mies ne kunnolla tuntee (luulisin ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

ei ainakan löysä. onhan silloin ne lihakset kunnossa jos mies ne kunnolla tuntee (luulisin ;) )

:D:D :laugh:

joku paikka minussakin sitten vissiin timmissä kunnossa... :laugh:

Yhteistyössä