noista tarhatätien lahjoista vielä mitä mieltä ootte..

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
eli tytöllä on 3 hoitajaa ketkä ovat aivan ihania kaikki ja haluan muistaa heitä pienillä lahjoilla,eli ajattelin askarella itse kortit ja antaa ohessa pienet lahjat niin mikä olis järkevin kahvipaketti ja suklaapussi vai joku pieni kori mihin kerään vähän suolasta ja makeeta vai pitäskö leipoa itse jotain?olen ihan surkea leipomaan,piparit on vähä turhan hölmö ajatus mut jotain keksejä tms.pikkuleivonnaisia voisin koittaa,olisko kellää hyviä ideoita/reseptiä?jotain herkullista,kaunista,helppoa mitä osais meikäläinenki tehdä..tai olisko muita ehdotuksia =)

Kahvi ja suklaa käy varmasti oikein hyvin, mutta onhan ne omatekoiset aina vähän erikoisempia :) Jotkut helpot pikkuleivät olis minun mielestä kiva idea, pakattuna vaikka sellofaanipussiin tai pieneen purkkiin. Paketoinnillakin saa näyttävyyttä aikaan kun käyttää kauniita nauhoja yms.
Tai sitten jotkut helppotekoiset joulukarkit, esim. ne joihin tulee riisimuroja, kookosrasvaa jne. Ohjeita löytyy monista lehdistä näin joulun alla sekä tavallisista keittokirjoista ja netistäkin.

Tai osta valmiina jotain. Kaikki ei kuitenkaan arvosta itse tehtyä ja jos se ei le itsestä kivaakaan, niin osta valmiina. Joulukahvi ja karkit on mun mielestä ok.

jos multa kysytään niin olen jo pitkään toivonut meille tipahtavaksi mokkapaloja pöydälle...

mutta tuo pieni kori jossa on laidasta laitaan kaikkea pientä suolasta ja makeaa kuulostaa kanssa todella hyvältä...

mä oon ope ja minusta on aina ihanaa saada jotain hyvää joulukarkkia ja joululeivonnaisia. ne on ihan parhaita joululahjoja. joku ihana joulukahviki on ihanaa, mut ne on melko tyyriitä. sellanen fazerin 4 boxia kympillä ja 1 boxi/nuppi on hyvä oman tekemän kortin kanssa.

Mä kun vaan olen miettinyt sellaista että söisinkö oikeasti jotain ns. vieraan ihmisen leipomaa kun ei yhtään tiedä millaista hygieniaa hän kotonaan noudattaa. En koskaan osta myyjäisistä yms. leivonnaisia samasta syystä. Yhden kaverini leipomuksia en koskaan syö kun tekee pahaa kun tiedän miten sekaista ja likaista heillä on aina. En tietysti kerro kaverille syytä mutta painonpudotukseen on aina hyvä vedota. Voin olla vainoharhainen tän asian kanssa, mut kiinnostais tietää että miettiikö kukaan muu tällaista.

tuo tiikerikakku on myös ihan loistoidea! kuivakakakut ainaki säilyy, mokkapalatkin on hyvä idea mut ne ei säily kauaa..niin tota mietin et teen ite keksejä tms ja pakkaan ne kauniisiin pikkupusseihin just esim sellofaaniin mitä lie mut ku en tiedä mitä leipos et varmasti onnistuu..tiikerikakku kyl vois onnistua..ajattelin sit laittaa nämä pieniin koreihin ja kortit mukaan.

Yhteistyössä