Noista painojutuista. Olen pullukka ja silti sievin tuttavapiiristäni koska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UglyButPretty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UglyButPretty

Vieras
minulla on aina kokooni sopivat vaatteet, meikkaan ja käytän koruja, olen naisellinen. En pidä itsestäni koska haluaisin olla laiha, mutta silti huomaan että muut naiset kadehtivat minua ja matkivat. Itse säälin niitä naisia, jotka ovat laihoja ja silti pukeutuminen on sitä luokkaa että päälle kiskotaan farkut ja joku ruma trikoopaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:
En ota ap:n juttuun sen enempää kantaa, mutta oma havaintoni on, että laihat ihmiset rypistyvät nuorempina kuin pikkasen pyöreämmät.

Tottakai... Mitä isompi sisältö, sen pinkeämpi pakkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Joo aina kannattaa liikkua itseään rumemmassa/läskimmässä seurassa niin voi näyttää siinä porukassa hyvältä :xmas:

Kiitos vinkistä! Täytyy käydä kyseleen kavereita kummitusjunasta. Ehkä ehtivät talven ajaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä:
En ota ap:n juttuun sen enempää kantaa, mutta oma havaintoni on, että laihat ihmiset rypistyvät nuorempina kuin pikkasen pyöreämmät.

Tottakai... Mitä isompi sisältö, sen pinkeämpi pakkaus.

Heh, tää oli hyvin sanottu!

Kun on laiha, voi päällensä pistää mitä vaan. Mutta kun on lihava, pukeutuminen on huomattavasti hankalampaa. Meiluummin olisin laiha ja "huonosti" pukeutunut kuin lihava ja kokoon nähden sopivasti pukeutunut (niin kuin ap asian ilmaisi).

t. eräs, joka on ylipainoinen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun on laiha, voi päällensä pistää mitä vaan. Mutta kun on lihava, pukeutuminen on huomattavasti hankalampaa. Meiluummin olisin laiha ja "huonosti" pukeutunut kuin lihava ja kokoon nähden sopivasti pukeutunut (niin kuin ap asian ilmaisi).

Ei laihakaan voi mitä vaan laittaa... Ei oo ihmistä, jonka päällä ihan kaikki näyttää hyvältä, vaan pitää valita itselle sopivia vaatteita. Ei mulle ainakaan kaikki sovi, varsinkaan mitään Maria Veitola-tyyppisen asut.

Ei se kyllä mene niin että laiha voi laittaa mitä vaan päälleen. Jotkut laihatkin on susirumia oli niillä mitä vaan päällä ja vartalo voi silti olla muuta kuin kauniin mallinen vaikka kiloja ei olisikaan liikaa. Enemmän on vaikutusta sillä että miten ne vaatteet osaa kantaa ja tyylitajulla oli sit laiha tai lihava.

Mä en ole koskaan ymmärtanyt sitä "rumat ne vaatteilla koreilee"-sanontaa. Ei se ole rumuudesta tai kauneudesta kiinni ketkä niillä koreilee.

Ei laihakaan voi mitä vaan laittaa... Ei oo ihmistä, jonka päällä ihan kaikki näyttää hyvältä, vaan pitää valita itselle sopivia vaatteita. Ei mulle ainakaan kaikki sovi, varsinkaan mitään Maria Veitola-tyyppisen asut.

Niin ja varsinkaan kun Maria Veitolan asut ei sovi edes Maria Veitolalle... niin teennäistä että.

Joo, en mä tarkottanutkaan, että se hyvältä näyttäis, vaikka laiha oliskin. Tarkotin, että pukeutuminen on noin niinku ylipäätänsä vaan helpompaa, kuin jos koot alkaa mennä yli 42-44.

huvittavaa että joku sanoo olevansa mieluummin laiha kun tosiaankin voi van katsoa ympärilleen niin näkee jokpaikassa laihoja jotka on susirumia kun ei uskalla pukeutua kauniisiin vaatteisiin. Itse olen hoikka mutta tiedän monia tosi kauniita pullukoita.

Joo, en mä tarkottanutkaan, että se hyvältä näyttäis, vaikka laiha oliskin. Tarkotin, että pukeutuminen on noin niinku ylipäätänsä vaan helpompaa, kuin jos koot alkaa mennä yli 42-44.

Mut sit jos ne menee taas paljon siihen toiseen päin, ei sekään oo niin helppoa. Laihoille on kyllä vaatteita, mutta muuten pienille on vähän vaikeampi löytää.

No, eihän pikkunen pyöreys ole rumaa muutenkaan, pikemminkin päinvastoin usein. Tätä se laihuusihanne-maailmankuva juuri tekee monelle..

Mutta eikös ole niin, että itselleen on ankarampi painoasioissa kuin mitä muut ajattelee, harvemmin kanssanainen arvostelee toisen muutamaa ylikiloa, mutta itse on koko ajan laihdutuskuurilla :/

Yhteistyössä