Noin puolivuotiaiden vanhemmat; vauvan sukan koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Minkä kokoisia sukkia teidän vauvanne käyttävät? Itse ostin puolivuotiaalleni reilu kk sitten H&M:ltä viidet sukat kokoa 19-21 ja nyt jo pieniä! Vastaavan kokoiset kengät isoja, kaupassa oon mallaillut, että meneekö muka sukka ja kengän koko yksiin, mutta ei ole mennyt. Ei siis kai megasuuri jalka kyseessä, mutta hieman mietityttää, kun pitäis ostaa 22-24 sukkia seuraavaksi.

Olen kyllä huomannut että eri kaupoissa saattaa olla eri kokotaulukko. Muistakseni ainakin KappAhlin ja Lindeksin kokotaulukot menee erilailla, siis eri koko/ ikä kk (tai cm)

[QUOTE="vieras";24670641]:O meil on 1v4kk ikäisellä 19-21 sukat käytössä ja on sopivia..[/QUOTE]

Heh. Sukkakokoa en muista, mutta meidän pojan ensikengät oli kokoa 24 ja oppi kävelemään 9kk iässä ;)

no se nyt on ihan valmistaja- ja sukkakohtaista. Jos oli pienet, osta seuraavaa kokoa. h&m on kautta linjan kinttanaa.

Vältä "kuvasukkia" kuin ruttoa! Osta vain yksivärisiä tai raidallisia, ne ei kutistu eikä mene mynttyyn kuten ne, joissa kuvan langanpäät on sisällä roikkumassa.

Yhteistyössä