Noi kolme Daim-karkkia mä vielä syön, sitten se alkaa

• Viestiketjun aloittaja syklis harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Mie voisin lähtee mukaan, en lupaa mitään mutta voin yrittää, Arkipäivät menee jokseenkin mutta viikonloppuna mopo karkaa käsistä, että olis syytä rauhottuu. Joten huomenna aloitan.. Katsotaan minne asti pääsen.. Entinen enkka oli kutakuinkin 30pvää. :)

"aapee"
Tervetuloa mukaan :) Mulla on jotenkin livennyt käsistä tuo karkin syöminen kesän aikana :/ Nyt ajattelin laittaa poikki kerrasta. Sain yhden kaverinkin houkuteltua mukaan, jouluun asti luvattiin kärvistellä. Nyt vaan pitäisi vielä keksiä joku rangaistus, jos lipsuu.

Juu, jätskit ja suklaat on nyt tuhottu.. asenne ainakin viel kohillaan ja valmiina taisteluun. Mulla se käy nii et ku sorrun niin harmittelen ja ens maanantaina varmasti menee pitemmälle ja paremmin. Ei vais, pitää toivoa että nyt pysyy erossa ja pitkään. :)

"vieras"
Pitäis minunkin yrittää kun nyt mennyt jo useana viikonloppuna vajaa kilo karkkia.. ja yksin olen ne syönyt. Pakko varmaan olla kokonaan ilman, kun ei osaa vain muutamaa namia syödä. Parikin kertaa olen yli vuoden onnistunut lakkoilemaan.

Yhteistyössä