Noh, puhutaanpa siirä facebookista

eli kopsatkaapa viisi viimeistä omaa päivitystänne ja vaikka 10 seinällänne ylimpänä olevaa kamujenne päivitystä (sen toki huomioiden, ettette turhaan loukkaa kenenkään yksityisyyttä)

Kauhistellaan sitten porukalla...
tai ollaan kauhistelematta.

:)

Viimeksi muokattu:
Arvostelkaas sitte, mun näinkin arkisia ja tylsiä tilapäivityksiä, joita ei kukaan jaksa lukea :D Kavereiden päivityksiä en jaksa alkaa kopsaileen..

Aamu alkoi sormiväreilyllä ja kananmunien paistamisella :) Hyvää isänpäivää kaikille iseille! <3

Taitaa taas keskellä yötä silmät ristissä täyttää Pekan(nimi muutettu) kakkua, ku pakkohan tota kiekkoa on kattoa :)

Tulipas taas maailmasta muutaman kahvikupillisen jälkeen parempi paikka :) <3

4 vuotta sitten tähän aikaan syötiin aamupalaa Porissa ja ihmeteltiin pienen pieniä sormia ja varpaita. Nyt ne pienet sormet ja varpaat ovat kasvaneet isommiksi. <3 Pekka (nimi muutettu) 4 v <3

AAAARGGHH!!!!!!! Helveti arvauskeskukset!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Omat viisi päivitystäni:

- Tiedonanto lapsille, lapsenlapsille, vävyille ja muille kotieläimille: Pietu oli rikkonut puhelimensa joten annoin omani hänelle täksi viikoksi lainaan. Minut tavoittaa siis vain naamatusten tai naamakirjan kautta. :)
Tuo kirjoitettu eilen ja olen vastannut joihinkin siihen tulleisiin kommenteihin.

- käynyt aamu-uinnilla ja suoritunut suolakaivoksille. Nyt kun jaksaisi vielä niitä töitäkin tehdä... vaikka iltakahdeksaan.
Tuo kirjoitettu 16.10 eli vajaata kuukautta sitten.

- 8 Lokakuuta olen näemmä jakanut vaaleissa ehdokkaana olevan ystävän linkin ja suositellut häntä niille, jotka siellä päin maata asuvat.
Esillä siis kuva mainoksestaan.

- 28.9 olen postannut tuon kuvan

ja laittanut tekstiksi Seitsemäs lapsenlapsista sai eilen kasteessa nimen Luka Christian.

- 21. 9 olen kirjoittanut:
lähtee mukulain , Heikin (linkki häenn seinälleeneen) ja appivanhempien kanssa Tanskaan. Paluu ensi torstaina.

:D

"vieras"
Ihan kun täältä olisi poistunut viesti, jossa Mummeliisa vastasi, että hänkin pyrkii tietynlaiseen tunnelmaan sinällään tai jotain. Olin sitä tulossa ihmettelemään, kun olen saanut Mummeliisasta <3 vaikutelman suorana ja aitona ihmisenä, joka ei pyrkisi vaikutelmien "luomiseen". Mutta eihän sitä viestiä enää olekaan ja muutenkin kyllä taas palsta tökkii.

Muiden kirjoituksia seinälläni (jätin pari välistä, kun eivät olleet paikalla että olisin voinut kysyä luvan postaamiseen)

- Linkki tuohon Avoimet ty ja siinä olevien kirjoitusvirheiden paheksuntaa : Yhdellä tuttavalta.

-Yhdeltä tyttäreltäni: Onneks keitin teeveden eilen illalla valmiiks nii sai aamulla vaan lämmittää mikrossa. En ois varmaan muuten ehtiny ajoissa luennolle.

-Yhdeltä semisukulaiselta: Pikku-Jantteri on täs viime aikoina jonkin verran valvottanut, ja oon miettinyt, et miksi se nyt tekee niin. Tulin siihen tulokseen, että se ei varmaan vaan tiedä, että se on ikävä herätä kesken unien. Joten...ens yönä mä herättelen sitä puolen tunnin välein ja kyselen, "onko vaippa hyvin", niin sittenpähän huomaa, kuinka kurja on herätä kesken unien! Toimiskohan? :DDD

-Tuttavalta linkki tuohon "10 asiaa, joita lapseni ei ikinä tee" - Artikkelit - Meidanperhe.fi ja omana tekstinä: Hehe, känns igen detta. "Mina barn ska då aldrig.." :D

-Ystävän seinällä tuo kuva

ja teksti: Tällaista tein koulussa tauolla tänään. Noista tulee tilkkuja, joista tulee peittoja, jotka menevät jonkun löytöeläinkodin avustuskuormaan. Aloitin varmaan kolmea tilkkua, aina joku jatkoi. Noita pisteitä on ympäri koulua tuolla. Ihan mukava tapa viettää taukoa, istua teini-ikäisten keskellä neulomassa aina-oikein -silmukoita :). Meinasin pari kertaa myöhästyä.

- Kiasma jakaa linkin Damien Hirstin totuus - Saattaa sisältää nykytaidetta | Lily

- Entisen lainalapsen seinällä :
The feeling when that last piece of code finally validates right and everything works as expected... aaaaaahhhh... Enjoying with coffee and relax music.
https://www.youtube.com/watch?v=e7zyF2QJ1BA

- Toisen entisen lainalapsen seinällä tuo kuva:

ja tekstinä: Lunchdags i sjukstugan

- Ystävä: European Network on Patient Empowerment meeting – paikassa Careum Bildungszentrum.

-Ja vikana yhden lapsenlapseni toisen isoäidin pastettama kuva:

Mitäs noista moitittais?

[QUOTE="vieras";27532818]Ihan kun täältä olisi poistunut viesti, jossa Mummeliisa vastasi, että hänkin pyrkii tietynlaiseen tunnelmaan sinällään tai jotain. Olin sitä tulossa ihmettelemään, kun olen saanut Mummeliisasta <3 vaikutelman suorana ja aitona ihmisenä, joka ei pyrkisi vaikutelmien "luomiseen". Mutta eihän sitä viestiä enää olekaan ja muutenkin kyllä taas palsta tökkii.[/QUOTE]

Joo. Minun piti se laittaa alastolossa määttäälle, mutta lainaus ei onnistunut, kun palsta kiukkuaa, joten poistin sen.

Määä
En muista 5 viimeistä päivitystäni enää. Ketään ei kiinnostanut kuitenkaan kommentoida tai tykätä. Tai ovat piilottaneet päivitykseni. Tyhjentelin seinäni, ja mietin poistunko koko paskasta.
Ei varmaan kukaan huomaa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;27533104:
En muista 5 viimeistä päivitystäni enää. Ketään ei kiinnostanut kuitenkaan kommentoida tai tykätä. Tai ovat piilottaneet päivitykseni. Tyhjentelin seinäni, ja mietin poistunko koko paskasta.
Ei varmaan kukaan huomaa mitään.
Kuulostaa ikävälle.
:(

[QUOTE="vieras";27533106]Ei moittimista, mutta aidon uteliaana.. miksi?! :D[/QUOTE]

Ei se tainnut ihan tosissaan olla. Kunhan vain kuittaili kamujensa keskuudessa vellovaan keskusteluun siitä, millaisia hyviä arkitoimien nopeuttamiskeinoja on.

huhuh
Miks ihmeessä laittasin tänne omaa henkilökohtasta materiaalia ja paljastusin tän roskaluukun käyttäjäksi, mainehan siinä menis :LOL: Ja vielä kamujen päivityksiä? En IKINÄ sais lupaa, enkä kyllä haluaisikaan laittaa, sen verran arvostan läheisteni yksityisyyttä!

Miks ihmeessä laittasin tänne omaa henkilökohtasta materiaalia ja paljastusin tän roskaluukun käyttäjäksi, mainehan siinä menis :LOL: Ja vielä kamujen päivityksiä? En IKINÄ sais lupaa, enkä kyllä haluaisikaan laittaa, sen verran arvostan läheisteni yksityisyyttä!
Jeps. Ihmiset ovat erilaisia. Minä en elä sillä lailla että "maineeni menisi" jos joku saisi tietää mitä oikeasti teen.

Yhteistyössä