Noh. Onko anaaliseksi osa "arkista seksiä"? Kyllä/ei/eos?

höö
Meillä mies saa jos olen siinä mielentilassa tai jos alkoholilla on osuutta asiaan (silloin estot pois). Normaalisti en tykkää ja on "likaista" hommaa. Vaikka eihän siitä mitään likaa tuu mut ajattelen niin ku kuitenkin pa*ka tulee samasta rööristä. Orgasmin saan vaan klitoris kosketuksesta joten anaaliseksistä ei ole mulle mitään nautintoa.
 
panettaa vitusti
vittu että täällä on ämmillä asennetta. just tuollasta mä oon aina ettiny. kunnon lutkaa joka osaa antaa. ois mahtavaa tykittää peräreikään ja sitten lataa lastit kurkkuun. tykkääkö joku nuolla ja imee loppuun? kertokaa lisää hommista!!!!!
 
Pimeä
No meillä se on kyllä niinpäin että MINÄ haluaisin peppuseksiä mutta mies ei ole innokas, samoin kuin MINÄ haluaisin ottaa suihin loppuun asti, mies ei halua laueta suuhun. MINÄKIN haluaisin suuseksiä mutta miespä ei halua minun jalkoväliini mennä vaikka olisin kuinka kuurannut..

Olenko nyt sitten kamalan epänormaali..
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja Pimeä:
No meillä se on kyllä niinpäin että MINÄ haluaisin peppuseksiä mutta mies ei ole innokas, samoin kuin MINÄ haluaisin ottaa suihin loppuun asti, mies ei halua laueta suuhun. MINÄKIN haluaisin suuseksiä mutta miespä ei halua minun jalkoväliini mennä vaikka olisin kuinka kuurannut..

Olenko nyt sitten kamalan epänormaali..
No et. Mut sun mies on. Tai ainakin estynyt. :/
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Oikeasti, surullista kun naiset tosiaan kuuraa suoltaan jotta mies voi tunkea elimensä aukkoon, joka ei siihen ole tarkoitettu :/ . Ehkä kerran vuodessa ymmärrän, mutta että joku tuota harrastaa säännöllisesti, kuuraa miehen mieliksi suolensa jne.. niin... voivoi
Anteeks nyt, mut miehen mieliksi???!? Et voi vissiin ymmärtää että joissakin parisuihteissa nainen on se joka haluaa,.
Peesi. Meillä olen minä (nainen joka sitä välillä haluaa)
 
vieras
älkääkä luulko pitkää parisuhdettamme arkiseksi tai tylsäksi, vaan meillä on kyllä kiihkeää seksiä, useinkin, mutta ei anaaliin! en pidä emätinyhdyntää mitenkään ällöttävänä tai likaisena, tai että sitä pitäisi peiton alla pimeässä harrastaa =)
 
urbo
Alkuperäinen kirjoittaja Pimeä:
No meillä se on kyllä niinpäin että MINÄ haluaisin peppuseksiä mutta mies ei ole innokas, samoin kuin MINÄ haluaisin ottaa suihin loppuun asti, mies ei halua laueta suuhun. MINÄKIN haluaisin suuseksiä mutta miespä ei halua minun jalkoväliini mennä vaikka olisin kuinka kuurannut..

Olenko nyt sitten kamalan epänormaali..
Ihan sama tilanne. Meitä epänormaaleja lienee paljon... Mutta täytyy varmaan tyytyä siihen, mitä saa.
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja slurps:
juu juu, voihan sitä miehen tuottamaa eritettä vetää pipettiin ja tiputtaa silmiin, puhumattakaan että inhaloisi sitä. kosteusvoiteena ja hiustenhoito tuotteena korvaamaton. ekstaattista myöskin mausteena lisättäväksii.
ei toimi hiuksissa ellei sitten omaa irokeesiä tms :wave: :LOL:

mä olen törmänny joskus noihin pinkeye-juttuihin netissä.... Se oli jo aika öklöä.

Aapeen kyssäriin, mellä käytetään usein peppua ehkäsyvälineenä :D Pelkästään peppua en antais, en tahtois et sitä jyystettäs kovin pitkään kun ne löystymisjutut pelottaa. Harmi, tykkäisin enemmänkin saada.

Mun mielestä kaikki, mistä kumpikin tykkää on normaalia. Epänormaalia ja vääryyttä on pelkästään toisen pakottaminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mä olen kai sitten se vihon viimeinen pervo-Bertta kun en ole ikinä tullut edes ajatelleeksi etten haluaisi koko lastia suuhun, eikä tulisi mielenkään alkaa sylkemään pois
No en tiedä pervosta, mutta kieltämättä outoa, ettet ole koskaan edes ajatellut asiaa. Mulle on aina ollut itsestäänselvää, etten sitä suuhuni halua ensimmäisen kerran kokeiltuani. :D
no ensimmäisestä kerrasta on niin kauan etten muista millaista se oli, nyt se on täysin luonnollista ottaa koko lasti suuhun ja niellä se
sori mutta nyt oksennan kyllä... siis yök!

sehän maistuuki pahalle vai syökö siun miehes vaan mansikoita ja juo vettä? :x
Oon maistanu pahalle maistuviakin, mutta mun aviomiehellä ei oo ikinä pahalta maistunut, hyvin on mautonta, ja todellakin lasti suuhun ja mahaan asti, sehän se on kohokohta!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tämä menee nyt ihan ot mutta kaverini ex-mies pyysi kerran että saisi laueta suuseksin aikana kaverini suuhun. kaverini sanoi että kyllä, heti saat niin tehä jos minä saan sen jälkeen laskea sen lastin suustani sinun suuhun. sen jälkeen ei suuhunlaukeamisesta puhuttukaan :D

.
:eek: suuhun laukeamisessa ei kyllä ole mitään ihmeellistä ja tämäntapaiset jutut on muutenkin ihan käsittämättömiä. Ainakin jos siis miettii asiaa siltä kannalta että kyllä se mies naista nuollessaan saa paljon enemmän naisen limoja suuhunsa kuin mitä miehen vehkeestä edes tulee ulos kunn mies laukeaa :eek:
hetkinen hetkinen... siis miehen siemensyöksyssä ei tule eritteitä ollenkaan suuhun???? :eek:

SINCE WHEN????

miun mielestä sperma maistuu ällöttävälle jotenka miun ei tarvi sitä myöskään niellä eikä suuhuni ottaa jos mie en taho! PISTE!

eikä siitä sperman juomisestakaan tarvi ruveta tekemään mitään perusnormaalia ja tervettä puuhaa! :x
Jos sun ukko nuolee sua, niin säkin ainakin TOIVOTTAVASTI erität sinne sun miehen suuhun nesteitäs, voisko miehes kieltäytyä suuseksistä vedoten siihen ettei sun pillumehujas ota suuhun?
 
ggg
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mä olen kai sitten se vihon viimeinen pervo-Bertta kun en ole ikinä tullut edes ajatelleeksi etten haluaisi koko lastia suuhun, eikä tulisi mielenkään alkaa sylkemään pois
No en tiedä pervosta, mutta kieltämättä outoa, ettet ole koskaan edes ajatellut asiaa. Mulle on aina ollut itsestäänselvää, etten sitä suuhuni halua ensimmäisen kerran kokeiltuani. :D
no ensimmäisestä kerrasta on niin kauan etten muista millaista se oli, nyt se on täysin luonnollista ottaa koko lasti suuhun ja niellä se
sori mutta nyt oksennan kyllä... siis yök!

sehän maistuuki pahalle vai syökö siun miehes vaan mansikoita ja juo vettä? :x
voi lollero, että joku jaksaa ykäillä siitä kun toinen kykenee eritteet nielemään :headwall:

mun miehen, eikä kyllä exienkään, sperma maistu pahalle, ei ole koskaan maistunut. eikä haise.

en tiedä mitä ällötys sperma tyyppejä teillä sitten on...
ps. olen erittäin maku- ja hajuherkkä ja ei, mieheni ei syö pelkkiä mansikoita ja vettä
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja ggg:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mä olen kai sitten se vihon viimeinen pervo-Bertta kun en ole ikinä tullut edes ajatelleeksi etten haluaisi koko lastia suuhun, eikä tulisi mielenkään alkaa sylkemään pois
No en tiedä pervosta, mutta kieltämättä outoa, ettet ole koskaan edes ajatellut asiaa. Mulle on aina ollut itsestäänselvää, etten sitä suuhuni halua ensimmäisen kerran kokeiltuani. :D
no ensimmäisestä kerrasta on niin kauan etten muista millaista se oli, nyt se on täysin luonnollista ottaa koko lasti suuhun ja niellä se
sori mutta nyt oksennan kyllä... siis yök!

sehän maistuuki pahalle vai syökö siun miehes vaan mansikoita ja juo vettä? :x
voi lollero, että joku jaksaa ykäillä siitä kun toinen kykenee eritteet nielemään :headwall:

mun miehen, eikä kyllä exienkään, sperma maistu pahalle, ei ole koskaan maistunut. eikä haise.

en tiedä mitä ällötys sperma tyyppejä teillä sitten on...
ps. olen erittäin maku- ja hajuherkkä ja ei, mieheni ei syö pelkkiä mansikoita ja vettä
Mulla ei ole kokemusta kuin tästä yhdestä miehestä mutta kyllä se niin pahalle haisee ja maistuu että yök.
 
ggg
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja ggg:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mä olen kai sitten se vihon viimeinen pervo-Bertta kun en ole ikinä tullut edes ajatelleeksi etten haluaisi koko lastia suuhun, eikä tulisi mielenkään alkaa sylkemään pois
No en tiedä pervosta, mutta kieltämättä outoa, ettet ole koskaan edes ajatellut asiaa. Mulle on aina ollut itsestäänselvää, etten sitä suuhuni halua ensimmäisen kerran kokeiltuani. :D
no ensimmäisestä kerrasta on niin kauan etten muista millaista se oli, nyt se on täysin luonnollista ottaa koko lasti suuhun ja niellä se
sori mutta nyt oksennan kyllä... siis yök!

sehän maistuuki pahalle vai syökö siun miehes vaan mansikoita ja juo vettä? :x
voi lollero, että joku jaksaa ykäillä siitä kun toinen kykenee eritteet nielemään :headwall:

mun miehen, eikä kyllä exienkään, sperma maistu pahalle, ei ole koskaan maistunut. eikä haise.

en tiedä mitä ällötys sperma tyyppejä teillä sitten on...
ps. olen erittäin maku- ja hajuherkkä ja ei, mieheni ei syö pelkkiä mansikoita ja vettä
Mulla ei ole kokemusta kuin tästä yhdestä miehestä mutta kyllä se niin pahalle haisee ja maistuu että yök.
ällöä sitten, onneksi täällä meillä ei haise eikä maistu pahalle. suht neutraalia
 
n20
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hetkinen hetkinen... siis miehen siemensyöksyssä ei tule eritteitä ollenkaan suuhun???? :eek:

SINCE WHEN????

miun mielestä sperma maistuu ällöttävälle jotenka miun ei tarvi sitä myöskään niellä eikä suuhuni ottaa jos mie en taho! PISTE!

eikä siitä sperman juomisestakaan tarvi ruveta tekemään mitään perusnormaalia ja tervettä puuhaa! :x
Mun miehen sperma ei ainakaan maistu ollenkaan pahalta, ei oikeastaan miltään. Tähänkin on aika paljon vaikutusta ruokavaliolla ja elämäntavoilla, jotka omalla miehelläni ovat erittäin terveelliset. Mulle ei tulisi mieleenkään alkaa riuhtaista sitä pippeliä pois suustani juuri kun mies on tulossa, ei olisi minustakaan kovin kivaa jos hän mulle suuseksiä antaessaan vetäytyisi pois juuri kun olen orkkua saamassa.

Ei kenenkään ole toki pakko sitä lastia suuhunsa ottaa enkä tarkoita, että siinä olisi jotain pahaa jos ei niin halua tehdä. Jokainen tekee niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Mutta ei muidenkaan tarvitse yökkäillä sille jos minä tai joku muu toimii toisin. :)

 

Yhteistyössä