Noh. Onko anaaliseksi osa "arkista seksiä"? Kyllä/ei/eos?

mussu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija-viivi:
täällä yks ihmettelee että miten nainen voi saada orkun perseen kautta? paskalla käynti tuntuu kyllä hyvältä mutten sillä orkkua saa. samahan se ois kun sais orkut siitä että pannaan suuhun.
oiskohan luonnonvalinnalla hommassa sijaa? sellaiset joitten ei kuulukkaan lisääntyä tykkäävät panna kakkoseen. ällöttää ajatuskin paskanhajuisesta munasta kun se mies vetää sen perseestä ulos. ja ihmetyttää mies joka haluaa tunkea sen kalleimman aarteensa paskaan..
No, se pyllyreikä nyt on paljon lähempänä sitä "orkkunappulaa" kuin suu, joten todennäköisempää saada orkku anaaliseksin aikana kuin suuseksin, siis naisella :D Eikä sitä munaa tarvi nuuhkia aktin jälkeen. Mua ihmetyttää se, miten joku mies pitää kulliaan kalleimpana aarteenaan :LOL:



jos tää näin toimis niin mieskin vois panna jollain muulla kuin kalullaan ja nauttia siitä yhtälailla? siis miksi ne sit haluaa sen kullin laittaa sisään peppuun kun joku muukin kävis?
nainenhan tietenkin saa vaikka sitä pökittäs korvaan, näinhän se menee ja huuto vielä kova siihen päälle. on tää niin helppoo tää naisena oleminen..eis ku nauttii vaa..:(
Öö, ei nyt ihan noin...

Suuseksissähän kieli koskettaa suoraan "orkkunappulaa", eli klitorista. Suuseksissä nainen saa helpoiten orgasmin.
Ei klitorisorgasmi ole mitenkään ainoa orgasmi. Erogeenisia alueita ja G-pistettä vastaavia pisteitä on paljon. Itse en melkein koskaan saa klitorisorgasmia muuten kuin itse tekemällä, ja miehen kanssa taas saan aina G-pisteorgasmin, tai useita. Samanlaisia pisteitä on myös peräaukon sisäpuolella.
Kyllä mä sen tiedän, mutta tuo ei ole totta, että olisi todennäköisempää saada orgasmi anaaliyhdynnässä kuin suuseksissä, koska pyllynreikä on lähempänä "orkkunappulaa". Juurikin siksi, että niitä orkkunappuloita on useampi, ja suuseksissä ollaan suoraan kosketuksissa niistä suurimpaan.
Ei niin, minä olin eri vieras kuin se edellinen :) Kommentoin vaan siihen kun monesti väitetään että ainoa orgasmi on klitorisorgasmi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tämä menee nyt ihan ot mutta kaverini ex-mies pyysi kerran että saisi laueta suuseksin aikana kaverini suuhun. kaverini sanoi että kyllä, heti saat niin tehä jos minä saan sen jälkeen laskea sen lastin suustani sinun suuhun. sen jälkeen ei suuhunlaukeamisesta puhuttukaan :D

.
:eek: suuhun laukeamisessa ei kyllä ole mitään ihmeellistä ja tämäntapaiset jutut on muutenkin ihan käsittämättömiä. Ainakin jos siis miettii asiaa siltä kannalta että kyllä se mies naista nuollessaan saa paljon enemmän naisen limoja suuhunsa kuin mitä miehen vehkeestä edes tulee ulos kunn mies laukeaa :eek:
hetkinen hetkinen... siis miehen siemensyöksyssä ei tule eritteitä ollenkaan suuhun???? :eek:

SINCE WHEN????

miun mielestä sperma maistuu ällöttävälle jotenka miun ei tarvi sitä myöskään niellä eikä suuhuni ottaa jos mie en taho! PISTE!

eikä siitä sperman juomisestakaan tarvi ruveta tekemään mitään perusnormaalia ja tervettä puuhaa! :x
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Oikeasti, surullista kun naiset tosiaan kuuraa suoltaan jotta mies voi tunkea elimensä aukkoon, joka ei siihen ole tarkoitettu :/ . Ehkä kerran vuodessa ymmärrän, mutta että joku tuota harrastaa säännöllisesti, kuuraa miehen mieliksi suolensa jne.. niin... voivoi
Anteeks nyt, mut miehen mieliksi???!? Et voi vissiin ymmärtää että joissakin parisuihteissa nainen on se joka haluaa,.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Ja taas voisi kysyä, että kuinka moni sen pesemättömän munan haluaa suuhunsa tai pesemättömän värkkinsä nuoltavaksi..
No en mä viitsi pesulle lähteä jos alkaa himottaan seksiä, saatika että siihen ois aina mahollisuus. Pidön itseni ihan peruspuhtaana muutenkin.
 
slurps,slärps
juu juu, voihan sitä miehen tuottamaa eritettä vetää pipettiin ja tiputtaa silmiin, puhumattakaan että inhaloisi sitä. kosteusvoiteena ja hiustenhoito tuotteena korvaamaton. ekstaattista myöskin mausteena lisättäväksii.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja slurps:
juu juu, voihan sitä miehen tuottamaa eritettä vetää pipettiin ja tiputtaa silmiin, puhumattakaan että inhaloisi sitä. kosteusvoiteena ja hiustenhoito tuotteena korvaamaton. ekstaattista myöskin mausteena lisättäväksii.
Älä hyvä ihmine silmää sitä tiputa :eek: se nimittäin kirvelee kovasti sperma silmässä :LOL:
 
No ei se mitenkään erikoistakaan ole, eli enemmän arkista. Ihan eniten kausiluontoista, välillä tulee oikein monta kertaa innostuttua vähän väliä siitä, sitten välillä se jää joksikin aikaa taka-alalle, jopa unholaan. Sitten taas tulee se halu sitä kohtaan.
Itse nautin ko. seksistä kyllä, joten minä en ymmärrä miten jotkut jotka eivät sitä koskaan ole kokeilleet/ ovat yhdesti kokeillut (peppuseksi vaatii vähän opettelua) voi sanoa sitä iljettäväksi ja sairaaksi jne.... Tietenkään kellään ei ole oikeutta painostaa ketään tekemään mitään vasten tahtoisesti, mutta avarakatseisuutta ja kokeiluhalua varmaan aika moni suhde kaipaisi niin miehen kuin naisenkin kohdalta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tämä menee nyt ihan ot mutta kaverini ex-mies pyysi kerran että saisi laueta suuseksin aikana kaverini suuhun. kaverini sanoi että kyllä, heti saat niin tehä jos minä saan sen jälkeen laskea sen lastin suustani sinun suuhun. sen jälkeen ei suuhunlaukeamisesta puhuttukaan :D

.
:eek: suuhun laukeamisessa ei kyllä ole mitään ihmeellistä ja tämäntapaiset jutut on muutenkin ihan käsittämättömiä. Ainakin jos siis miettii asiaa siltä kannalta että kyllä se mies naista nuollessaan saa paljon enemmän naisen limoja suuhunsa kuin mitä miehen vehkeestä edes tulee ulos kunn mies laukeaa :eek:
hetkinen hetkinen... siis miehen siemensyöksyssä ei tule eritteitä ollenkaan suuhun???? :eek:

SINCE WHEN????

miun mielestä sperma maistuu ällöttävälle jotenka miun ei tarvi sitä myöskään niellä eikä suuhuni ottaa jos mie en taho! PISTE!

eikä siitä sperman juomisestakaan tarvi ruveta tekemään mitään perusnormaalia ja tervettä puuhaa! :x
Eihän tuo sanonut, ettei sitä tule ollenkaan, vaan melko vähän kuitenkin siihen nähden mitä naiselta tulee esim. suuseksin aikana. Se voi olla todella paljon jos on oikeasti kiihottunut.

Minun tähänastisten miesteni sperma on kyllä maistunut aika neutraalilta. Yksi oli hirveä, mutta hän olikin ketjupolttaja, joka söi vielä roskaruokaa melkein joka päivä, ja nuohan tunnetusti pahentavat sitä makua. Mutta jos syö normaalin terveellisesti eikä polta, niin ei se maku kyllä mikään kamala ole. Makuasia toki sekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tämä menee nyt ihan ot mutta kaverini ex-mies pyysi kerran että saisi laueta suuseksin aikana kaverini suuhun. kaverini sanoi että kyllä, heti saat niin tehä jos minä saan sen jälkeen laskea sen lastin suustani sinun suuhun. sen jälkeen ei suuhunlaukeamisesta puhuttukaan :D

.
:eek: suuhun laukeamisessa ei kyllä ole mitään ihmeellistä ja tämäntapaiset jutut on muutenkin ihan käsittämättömiä. Ainakin jos siis miettii asiaa siltä kannalta että kyllä se mies naista nuollessaan saa paljon enemmän naisen limoja suuhunsa kuin mitä miehen vehkeestä edes tulee ulos kunn mies laukeaa :eek:
hetkinen hetkinen... siis miehen siemensyöksyssä ei tule eritteitä ollenkaan suuhun???? :eek:

SINCE WHEN????

miun mielestä sperma maistuu ällöttävälle jotenka miun ei tarvi sitä myöskään niellä eikä suuhuni ottaa jos mie en taho! PISTE!

eikä siitä sperman juomisestakaan tarvi ruveta tekemään mitään perusnormaalia ja tervettä puuhaa! :x
Eihän tuo sanonut, ettei sitä tule ollenkaan, vaan melko vähän kuitenkin siihen nähden mitä naiselta tulee esim. suuseksin aikana. Se voi olla todella paljon jos on oikeasti kiihottunut.

Minun tähänastisten miesteni sperma on kyllä maistunut aika neutraalilta. Yksi oli hirveä, mutta hän olikin ketjupolttaja, joka söi vielä roskaruokaa melkein joka päivä, ja nuohan tunnetusti pahentavat sitä makua. Mutta jos syö normaalin terveellisesti eikä polta, niin ei se maku kyllä mikään kamala ole. Makuasia toki sekin.
ja mie olen ollu sitte vaan semmosten miesten kanssa joilla ejakulaatiomäärä on isompi ku lusikallinen.

yhelläkään kumppanilla ei ole ollu siemennesteen määrä "vähäisempi" ku naisen "limat"

 
merianna harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mä olen kai sitten se vihon viimeinen pervo-Bertta kun en ole ikinä tullut edes ajatelleeksi etten haluaisi koko lastia suuhun, eikä tulisi mielenkään alkaa sylkemään pois
No en tiedä pervosta, mutta kieltämättä outoa, ettet ole koskaan edes ajatellut asiaa. Mulle on aina ollut itsestäänselvää, etten sitä suuhuni halua ensimmäisen kerran kokeiltuani. :D
no ensimmäisestä kerrasta on niin kauan etten muista millaista se oli, nyt se on täysin luonnollista ottaa koko lasti suuhun ja niellä se
sori mutta nyt oksennan kyllä... siis yök!

sehän maistuuki pahalle vai syökö siun miehes vaan mansikoita ja juo vettä? :x
no ei maistu pahalta, mutta sekin on mieskohtaista miltä maistuu, joillakin miehillä on jotenkin "suolaisempaa"
 
merianna harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tämä menee nyt ihan ot mutta kaverini ex-mies pyysi kerran että saisi laueta suuseksin aikana kaverini suuhun. kaverini sanoi että kyllä, heti saat niin tehä jos minä saan sen jälkeen laskea sen lastin suustani sinun suuhun. sen jälkeen ei suuhunlaukeamisesta puhuttukaan :D

.
:eek: suuhun laukeamisessa ei kyllä ole mitään ihmeellistä ja tämäntapaiset jutut on muutenkin ihan käsittämättömiä. Ainakin jos siis miettii asiaa siltä kannalta että kyllä se mies naista nuollessaan saa paljon enemmän naisen limoja suuhunsa kuin mitä miehen vehkeestä edes tulee ulos kunn mies laukeaa :eek:
hetkinen hetkinen... siis miehen siemensyöksyssä ei tule eritteitä ollenkaan suuhun???? :eek:

SINCE WHEN????

miun mielestä sperma maistuu ällöttävälle jotenka miun ei tarvi sitä myöskään niellä eikä suuhuni ottaa jos mie en taho! PISTE!

eikä siitä sperman juomisestakaan tarvi ruveta tekemään mitään perusnormaalia ja tervettä puuhaa! :x
missäs välissä mä niin sanoin että sun pitää siitä tykätä?
se mikä on luonnollista toisille on luonnotonta joillekuille toisille, ja sillä sipuli
 
vieras
oon kerran kokeillut peppua. seuraus oli että koko seuraavan päivän tuli sellaisia tuhnuja, siis ei kunnon pieruja mutta haju oli sama. samaten jätkä vähän vinoili mulle koko sen seuraavan päivän.
 

Yhteistyössä