Noh. Onko anaaliseksi osa "arkista seksiä"? Kyllä/ei/eos?

L
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Ei tule edes mieleeni harrastaa, joten EI.
Osaatko sanoa, miksei? Oletko koskaan kokeillut?
Se ei vaan kuulu mun elämään. Ei tee mieli, ei tule koskaan mieleen, ei ole mies ehdottanut, ei kuulemma miestäkään kiinnosta, joskus vitsaillaan asiasta mutta se siinä. En ole kokeillut enkä tiedä kokeilenko koskaan. Ei vaan innosta. Tuntuu vieraalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Ei tule edes mieleeni harrastaa, joten EI.
Osaatko sanoa, miksei? Oletko koskaan kokeillut?
Se ei vaan kuulu mun elämään. Ei tee mieli, ei tule koskaan mieleen, ei ole mies ehdottanut, ei kuulemma miestäkään kiinnosta, joskus vitsaillaan asiasta mutta se siinä. En ole kokeillut enkä tiedä kokeilenko koskaan. Ei vaan innosta. Tuntuu vieraalta.
Uskon sen. :) Mutta nautinto voi olla aivan uskomaton. Parhaimmat orkut voi tulla sitä kautta.
 
L
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Ei tule edes mieleeni harrastaa, joten EI.
Osaatko sanoa, miksei? Oletko koskaan kokeillut?
Se ei vaan kuulu mun elämään. Ei tee mieli, ei tule koskaan mieleen, ei ole mies ehdottanut, ei kuulemma miestäkään kiinnosta, joskus vitsaillaan asiasta mutta se siinä. En ole kokeillut enkä tiedä kokeilenko koskaan. Ei vaan innosta. Tuntuu vieraalta.
Uskon sen. :) Mutta nautinto voi olla aivan uskomaton. Parhaimmat orkut voi tulla sitä kautta.
Ehkä mä en tarvitse tämän enempää nautintoa mitä nyt saan. Mä en vaan oikein ymmärrä, mitä elämääni saisin lisää jos hommaan alettaisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Ei tule edes mieleeni harrastaa, joten EI.
Osaatko sanoa, miksei? Oletko koskaan kokeillut?
Se ei vaan kuulu mun elämään. Ei tee mieli, ei tule koskaan mieleen, ei ole mies ehdottanut, ei kuulemma miestäkään kiinnosta, joskus vitsaillaan asiasta mutta se siinä. En ole kokeillut enkä tiedä kokeilenko koskaan. Ei vaan innosta. Tuntuu vieraalta.
Uskon sen. :) Mutta nautinto voi olla aivan uskomaton. Parhaimmat orkut voi tulla sitä kautta.
Ehkä mä en tarvitse tämän enempää nautintoa mitä nyt saan. Mä en vaan oikein ymmärrä, mitä elämääni saisin lisää jos hommaan alettaisiin.
Eihän siinä mitään, jos on tyytyväinen. =)
 
juuri
Juuri tuossa joku aika sitten kun touhuiltiin, sanoin miehelle että minä halaisin kokeilla joskus tuotakin. Mies sanoi, että sopiihan se, ja hänelle se olis eka kerta kun kukaan ei ole aiemmin suostunut siihen.
Itse olen kerran kokeillut ja ei tuntunut hyvältä mutta nyt on alkanut kiinnostamaan taas että mitenkä jos...
Pitääkö siinä jotain liukkaria käyttää vai riittääkö jos ensin töksäyttelee 1 ja sieltä saa kosteutta miehen vehkeeseen?
Ja voiko liukkarina käyttää vaikka doblerin geeliä vai pitääkö sen olla just jotain tiettyä geeliä?
 
ei ole ja tuskin tuleekaan kun ei kumpaakaan kiinnosta =) Jostain syystä en koskaan ole kokenut halua edes kokeilla kenenkään miehen kanssa, joten rehellisesti en tiedä mitä menetän jos jotain menetän eikä haittaa :D

Vähän kuin pissa- ja kakkaleikit tai nahkanaamiotkaan ei seksin aikana kiinnosta vaikken niitäkään ole koskaan kokeillut :whistle:
 
vieras
Kokeiltu muutama kerta, mutta eipä tuo hurjemmin kiinnosta. Miestä kiinnostaisi enemmän kuin mua. Sanon aina että heti kun saan työntää kurkun tai jotain vast. sen kakkareikään niin sitten harkitsen uudestaan.
 
juupasejuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokeiltu muutama kerta, mutta eipä tuo hurjemmin kiinnosta. Miestä kiinnostaisi enemmän kuin mua. Sanon aina että heti kun saan työntää kurkun tai jotain vast. sen kakkareikään niin sitten harkitsen uudestaan.
sama meillä!
 
vieras
joo,yhden kerran kokeiltiin ,mua sattu. tiedän yhden jolla meni sulkijalihakset kun harrastivat niin usein anaalia ja nyt kun tulee kakat , ei pysty enää pidättelemään!!!
 
vieras
Olen ollut suhteessa 13 vuotta ja alkuvaiheessa mieheni ehdotti anaaliseksiä, kokeilimme sitä mutta se sattui kamalasti ja jäi sillä kertaa siihen. Vuosia myöhemmin minä ehdotin kokeilua uudestaan, tällä kertaa olin pikkuhiprakassa (rentoutuneempi?) ja käytimme enemmän liukasteita sekä aikaa ja anaaliyhdyntä onnistui yli odotusten ja oli todella, todella mahtava kokemus vaikka en olisi uskonut että itsekin siitä nautin - lähinnä ehdotinkin asiaa koska tiesin sen olevan mieheni yksi toiveista.

Anaaliyhdyntää meillä harrastettiin aina silloin tällöin, kunnes minusta alkoi tuntua että se vaikuttaa sulkijalihakseni toimintaa ja päätimme, että lopetamme touhun kokonaan. Ei minulla edelleenkään mitään pidätysongelmia ole, olen treenannut lantiopohjanlihaksia muutenkin paljon, mutta en halua enää "löystyttää" paikkoja tulevaisuutta ajatellen.

Eli meillä ei ollut "arkijuttu" vaan silloin tällöin seksielämän mausteena ja nyt ei sitten enää ollenkaan...
 
MeeriAnna
Kyllä se taitaa aika normaalia nykyään alkaa olla, mutta itse en tykkää, ei ole mun juttu. Eksän kanssa muutaman kerran kokeilin.

Eli vastaan että joillekin on osa normiseksiä, mutta mulle ei.
 
kepulaine
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Juuri tuossa joku aika sitten kun touhuiltiin, sanoin miehelle että minä halaisin kokeilla joskus tuotakin. Mies sanoi, että sopiihan se, ja hänelle se olis eka kerta kun kukaan ei ole aiemmin suostunut siihen.
Itse olen kerran kokeillut ja ei tuntunut hyvältä mutta nyt on alkanut kiinnostamaan taas että mitenkä jos...
Pitääkö siinä jotain liukkaria käyttää vai riittääkö jos ensin töksäyttelee 1 ja sieltä saa kosteutta miehen vehkeeseen?
Ja voiko liukkarina käyttää vaikka doblerin geeliä vai pitääkö sen olla just jotain tiettyä geeliä?
Mikä tahansa hyvin luistava voide käy. Meillä käytetään tummelia. Kannattaa aloittaa tooosi varovasti. Kiihotuksen lisääntyessä vauhtia voi lisätä naisen ehdoilla.
 
nipo
En ole kokeillut enkä tule ikinä kokeilemaan. Ei kuulu meillä normaalin seksin määritelmään. Jos mies edes ehdottaisi, niin ohjaisin hänet ovesta ulos ja miesseuraa hakemaan.
 

Yhteistyössä