Osaatko sanoa, miksei? Oletko koskaan kokeillut?Alkuperäinen kirjoittaja L:Ei tule edes mieleeni harrastaa, joten EI.
Se ei vaan kuulu mun elämään. Ei tee mieli, ei tule koskaan mieleen, ei ole mies ehdottanut, ei kuulemma miestäkään kiinnosta, joskus vitsaillaan asiasta mutta se siinä. En ole kokeillut enkä tiedä kokeilenko koskaan. Ei vaan innosta. Tuntuu vieraalta.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Osaatko sanoa, miksei? Oletko koskaan kokeillut?Alkuperäinen kirjoittaja L:Ei tule edes mieleeni harrastaa, joten EI.
Uskon sen. Mutta nautinto voi olla aivan uskomaton. Parhaimmat orkut voi tulla sitä kautta.Alkuperäinen kirjoittaja L:Se ei vaan kuulu mun elämään. Ei tee mieli, ei tule koskaan mieleen, ei ole mies ehdottanut, ei kuulemma miestäkään kiinnosta, joskus vitsaillaan asiasta mutta se siinä. En ole kokeillut enkä tiedä kokeilenko koskaan. Ei vaan innosta. Tuntuu vieraalta.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Osaatko sanoa, miksei? Oletko koskaan kokeillut?Alkuperäinen kirjoittaja L:Ei tule edes mieleeni harrastaa, joten EI.
Ehkä mä en tarvitse tämän enempää nautintoa mitä nyt saan. Mä en vaan oikein ymmärrä, mitä elämääni saisin lisää jos hommaan alettaisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Uskon sen. Mutta nautinto voi olla aivan uskomaton. Parhaimmat orkut voi tulla sitä kautta.Alkuperäinen kirjoittaja L:Se ei vaan kuulu mun elämään. Ei tee mieli, ei tule koskaan mieleen, ei ole mies ehdottanut, ei kuulemma miestäkään kiinnosta, joskus vitsaillaan asiasta mutta se siinä. En ole kokeillut enkä tiedä kokeilenko koskaan. Ei vaan innosta. Tuntuu vieraalta.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Osaatko sanoa, miksei? Oletko koskaan kokeillut?Alkuperäinen kirjoittaja L:Ei tule edes mieleeni harrastaa, joten EI.
Saako kysyä oletko mies vai nainen??Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mielestäni ihan normia.
Nainen.Alkuperäinen kirjoittaja mami:Saako kysyä oletko mies vai nainen??Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mielestäni ihan normia.
Eihän siinä mitään, jos on tyytyväinen. =)Alkuperäinen kirjoittaja L:Ehkä mä en tarvitse tämän enempää nautintoa mitä nyt saan. Mä en vaan oikein ymmärrä, mitä elämääni saisin lisää jos hommaan alettaisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Uskon sen. Mutta nautinto voi olla aivan uskomaton. Parhaimmat orkut voi tulla sitä kautta.Alkuperäinen kirjoittaja L:Se ei vaan kuulu mun elämään. Ei tee mieli, ei tule koskaan mieleen, ei ole mies ehdottanut, ei kuulemma miestäkään kiinnosta, joskus vitsaillaan asiasta mutta se siinä. En ole kokeillut enkä tiedä kokeilenko koskaan. Ei vaan innosta. Tuntuu vieraalta.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Osaatko sanoa, miksei? Oletko koskaan kokeillut?Alkuperäinen kirjoittaja L:Ei tule edes mieleeni harrastaa, joten EI.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:No se on normaalia niille,jotka sitä harrastaa!
Kokkeiltu on ja ei oo todellakkaa mun juttu Eli ei kuulu meijjän arkiseen seksiin
sama meillä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kokeiltu muutama kerta, mutta eipä tuo hurjemmin kiinnosta. Miestä kiinnostaisi enemmän kuin mua. Sanon aina että heti kun saan työntää kurkun tai jotain vast. sen kakkareikään niin sitten harkitsen uudestaan.
Mikä tahansa hyvin luistava voide käy. Meillä käytetään tummelia. Kannattaa aloittaa tooosi varovasti. Kiihotuksen lisääntyessä vauhtia voi lisätä naisen ehdoilla.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Juuri tuossa joku aika sitten kun touhuiltiin, sanoin miehelle että minä halaisin kokeilla joskus tuotakin. Mies sanoi, että sopiihan se, ja hänelle se olis eka kerta kun kukaan ei ole aiemmin suostunut siihen.
Itse olen kerran kokeillut ja ei tuntunut hyvältä mutta nyt on alkanut kiinnostamaan taas että mitenkä jos...
Pitääkö siinä jotain liukkaria käyttää vai riittääkö jos ensin töksäyttelee 1 ja sieltä saa kosteutta miehen vehkeeseen?
Ja voiko liukkarina käyttää vaikka doblerin geeliä vai pitääkö sen olla just jotain tiettyä geeliä?