Kun mulla kerrankin olisi jotain muutakin vastattavana kuin Lidlin laitti kokista. Eka kerta kun alkomahooliin kosken (tänä aikana kun olen palstaillut eli hippasen vajaan vuoden aikana) jos ei lasketa viime kesäistä miniristeilyä.
no mie jo aattelin jotta sokiaksiko sie siittä viru valgiasta tulit?Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Kiitos, kiitos.. samaa toki myös sulle! :flower:
Muttet saanut sitten pidettyä sitä etusivulla? :kieh: Ainaskaan silloin kun mä palstalle pöllähdin? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Minähän sen mitä lasissa taas aloitin,yllättäen
No ehkä tuo havainnointikyky on tällä hetkellä hieman rajoittunut. Joten harmaat vittuilija kettuilijat, nyt on hyvä tilanne iskeä kimppuun.. olen lähes tulkoon puolustuskyvytön.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mie jo aattelin jotta sokiaksiko sie siittä viru valgiasta tulit?Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Kiitos, kiitos.. samaa toki myös sulle! :flower:
Ihan sun kiusaksi antoi sen livetä toiselle sivulleAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Muttet saanut sitten pidettyä sitä etusivulla? :kieh: Ainaskaan silloin kun mä palstalle pöllähdin? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Minähän sen mitä lasissa taas aloitin,yllättäen
No jopas... että kehtookin tuolla viisiin.. mahotonta meininkiä. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Ihan sun kiusaksi antoi sen livetä toiselle sivulleAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Muttet saanut sitten pidettyä sitä etusivulla? :kieh: Ainaskaan silloin kun mä palstalle pöllähdin? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Minähän sen mitä lasissa taas aloitin,yllättäen
Helkutti,piti välillä hörppyä käydä ottamassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Muttet saanut sitten pidettyä sitä etusivulla? :kieh: Ainaskaan silloin kun mä palstalle pöllähdin? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Minähän sen mitä lasissa taas aloitin,yllättäen
Mitäh? Eikö sulla vielä ole sitä semmosta lakkia johon saa kaksi tölkkiä hollilleen ja letkut vedettyä suoraan suuhun? Niin sanottu hands-free..Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Helkutti,piti välillä hörppyä käydä ottamassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Muttet saanut sitten pidettyä sitä etusivulla? :kieh: Ainaskaan silloin kun mä palstalle pöllähdin? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Minähän sen mitä lasissa taas aloitin,yllättäen
On,mut se on hiukan epäkäytännöllinen*hik* :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mitäh? Eikö sulla vielä ole sitä semmosta lakkia johon saa kaksi tölkkiä hollilleen ja letkut vedettyä suoraan suuhun? Niin sanottu hands-free..Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Helkutti,piti välillä hörppyä käydä ottamassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Muttet saanut sitten pidettyä sitä etusivulla? :kieh: Ainaskaan silloin kun mä palstalle pöllähdin? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Minähän sen mitä lasissa taas aloitin,yllättäen
Ai, mä kun luulin että simmonen olis kätsä palstaillessa..Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:On,mut se on hiukan epäkäytännöllinen*hik* :saint:
Juodaan lisääAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Ai, mä kun luulin että simmonen olis kätsä palstaillessa..Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:On,mut se on hiukan epäkäytännöllinen*hik* :saint:
Noh, mitäs mä nyt sitten keksitään?
No helevetti, ei kait tuossa muukaan auta!Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Juodaan lisää
Yes,kippis ja kulaus ja kekkosen munausAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No helevetti, ei kait tuossa muukaan auta!Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Juodaan lisää
Nyt tuo ukon ketku toi mulle punaviiniäkin tuohon... :$ :$ :x :xAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Yes,kippis ja kulaus ja kekkosen munausAlkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:No helevetti, ei kait tuossa muukaan auta!Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Juodaan lisää
Yökkkkkkkkk... Ei sen puoleen siideri ja lonkku on ihan yhtä yökkkkkkkkkk..Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Olutta.