A
Aargh!
Vieras
En ole koskaan tilannut ulkomaalaisesta nettikaupasta yhtään mitään. Nyt sitten oon päivän surffannut noitten tablettien perässä (siis kämmentietokone tms) ja ulkomaillahan ne on halvempia. Jotenkin sitten päädyin yhden nettikaupan sivuille ja tilasin sieltä..
Ja vasta sitten kun tilaus oli jo tehty ja ostoksetkin maksettu, tajusin että helvetti soikoon, mistähän päin maailmaa mahtoikaan tilaus lähteä.. Sen verran sentään päivän mittaan opin, että eu:n sisällä saa tilata mitä vaan ja miten paljon vaan. Muualta menee tullit yms.
Ja v*ttu sentään. Mä tilasin Kiinasta. :headwall: :headwall:
Mitähän kaikkia maksuja mulle nyt tulee ja saankohan mä tilaustani ikinä? Sinne tais mennä noin 130e ihan hukkaan. V*tun v*tun v*ttu. Mä en ikinä enää osta mistään muualta mitään, kuin suomalaisista nettikaupoista.
Mitä mä nyt teen? Ja missä se lähin tullikaan on, voi helvetti.
Ja vasta sitten kun tilaus oli jo tehty ja ostoksetkin maksettu, tajusin että helvetti soikoon, mistähän päin maailmaa mahtoikaan tilaus lähteä.. Sen verran sentään päivän mittaan opin, että eu:n sisällä saa tilata mitä vaan ja miten paljon vaan. Muualta menee tullit yms.
Ja v*ttu sentään. Mä tilasin Kiinasta. :headwall: :headwall:
Mitähän kaikkia maksuja mulle nyt tulee ja saankohan mä tilaustani ikinä? Sinne tais mennä noin 130e ihan hukkaan. V*tun v*tun v*ttu. Mä en ikinä enää osta mistään muualta mitään, kuin suomalaisista nettikaupoista.
Mitä mä nyt teen? Ja missä se lähin tullikaan on, voi helvetti.