No voi v*ttu. Mulla oli kaapissa harvinainen muumimuki. OLI.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
Ei ole enää. Oon pitänyt sitä poissa käyttömukeista, koska se on niitä mitä ei enää saa, ja oon ajatellut että sen vois joskus myydä. Tarrat paikoillaan jne, en sitä keräilymielessä ostanut mutta ei tullut otettua käyttöön joten säästin sen niin.

Miehen siskolla oli synttärit, mies unohti hakea lahjan, mä en ollut kotona. Ihan pokkana sitten mies kertoi antaneensa siskolleen sen mun muumimukini tuolta kaapista, kun "sehän oli ihan uus mutta me ei käytetty sitä ikinä".

Ottaa päähän oikein kunnolla :headwall: Ja sen voin sanoa, että se sen sisko sitä tuskin edes arvosti lahjana ollenkaan. Vittu.

ei teillä sitten taideta miehen kanssa paljon asioista jutella. Minulla on kaapissa muumilautaset v.-54 ja mieheni tietää tasan tarkkaan, että ne eivät ole käyttölautaset eikä niitä anneta kenellekään, vaikka niitä ei koskaan käytetäkään. Minulla ei kyllä ole aavistustakaan onko noilla lautasilla mitään arvoa, mutta kivat ne on silti, enkä anna niitä kenellekään.

[QUOTE="sisi";22347969]Jos olisin itse samassa tilanteessa, laittaisin kyllä miehen hankkimaan sen mukin takaisin! Miten se sen tekin olis just tasan sen oma ongelma.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Vie vaihdossa siskolle jotain muuta.

[QUOTE="mii";22348005]Sellainen millenium-muki :( :([/QUOTE]

Oooh! Voi ei :O
Mulla on se milleniumlautanen..en tiedä onko minkään arvonen mutta musta se on niin ihana että muksauttaisin jos mies menis pois antamaan.
Sanot miehellesi että saa hakea takasin. Tai sitten ostaa jostain sulle uuden. Kai niitä jostain edes saa? Kalliilla mutta itseppähän antoi pois :(

Mä selittäisin miehen siskolle tilanteen niinkun se on. Eli että mies oli menny ottamaan SUN mukin joka oli SULLE tärkeä ilman sun lupaa ja antanu sen lahjaks. Että saisitko sen takaisin kun sillä on sulle tunnearvoa tai jotain, ja ostat sitten jotain muuta sen lahjan tilalle.

[QUOTE="hmm";22348012]Kyse kuitenkin lähisukuilaisesta. Soita naiselle ja kerro tilanne niin saat kuppisi takaisin. sano, että ostat hänelle uuden lahjan. Näin minä tekisin.[/QUOTE]

Tyttö lähinnä, ei nainen vielä... mutta mies saa hoitaa. Ja sille joka sanoi että meillä ei juuri jutella. No ei jutella astioista, ne ei miestä kiinnosta ja eipä ole tullut mieleen erikseen esitelmöidä sille kupeista ja kipoista, kun homma on tähän asti toiminut. Jostain tärkeämmistä asioista kylläkin.

Vittu mitä märinää yhestä mukista, olisit perkule sanonut miehelles, että säilytät sitä tarpeetonta mukia pölyttymässä kaapissa. Tuskin miehes tiesi, että sä säilöt tarpeettomia mukeja huvikses.

Yhteistyössä