No voi höh, jos minä haluan jutella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
Niin miksi ihmeessä mies ei halua? Kun eihän syy voi olla se että sain kauhean puheripulikohtauksen klo 05 aamulla:)
Heräsin neljältä ja pyörin ja pyörin sängyssä eikä vain uni tullut ja sitten viideltä halusin jo puhekaverin:) Pitääkö tässä alkaa vanhoilla päivillä pyöräyttämään niitä iltatähtejä kun minä voisin hyvinkin hoitaa vauvoja aamuyön tunteina:) Vai toisiko joku mulle omansa jota voisin hyysätä?

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
En olisi minäkään jutellut viideltä aamulla, korkeintaan ärähtänyt.

Niin niin mutta eikö nyt kuitenkin joku päivän polttava aihe olisi ollut herättänyt sutki. Kato kun tähän tyyliin "Tekiskö makkarakeiton vai jauhelihakeiton ruuaksi tänään" :)

Alkuperäinen kirjoittaja mami:

Niin niin mutta eikö nyt kuitenkin joku päivän polttava aihe olisi ollut herättänyt sutki. Kato kun tähän tyyliin "Tekiskö makkarakeiton vai jauhelihakeiton ruuaksi tänään" :)

Nyt naama kii ja pää tyynyyn! Siinä olisi vastaukseni..... :whistle:

jaa että iltatähteä tekemään. :) kivalta kuulostaa, mutta kun se iltatähti tarvii hyvässä lykyssä useamman vuoden joka yö sitä yöheräilyä.

meillä mies juttelee kyllä sujuvasti unissaan. ja sitten sieltä tulee kyllä välillä todella älyvapaatakin tekstiä..

Alkuperäinen kirjoittaja mami:

Nyt naama kii ja pää tyynyyn! Siinä olisi vastaukseni..... :whistle:

Herraisä, sinähän olet yhtä kovasydäminen kuin minun ukkoni:) Sain nimittäin tuon vastauksen :)

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
jaa että iltatähteä tekemään. :) kivalta kuulostaa, mutta kun se iltatähti tarvii hyvässä lykyssä useamman vuoden joka yö sitä yöheräilyä.

meillä mies juttelee kyllä sujuvasti unissaan. ja sitten sieltä tulee kyllä välillä todella älyvapaatakin tekstiä..

Niin ja katoku ukkoki on kuohittu ja niin eespäin, että se iltatähti taitaa olla menneen talven lumia:)

Mulla loppui tosiaan noi aamuyön "hei, keitetäänks kahvia?", "kulta? Et kai sä nuku?", "Noustaisko jo ylös? Nousetsä mun kaa? Mä en jaksa hei valvoa yksin...", "mitä tehtäis?", "Mitäs se muuten se ukko sano siitä......", siinä vaiheessa kun tuli lapsi. Omaehtoiset yöheräilyt varmaan pysyvät nyt pitkäänkin pois koska kun eka oppi nukkumaan niin tuli toinen, no, ukko saa nyt nukkua niin rauhassa kun lapset antavat. Minä taas en voisi kuvitellakaan olevani hereillä yöllä kun lapset nukkuvat xD

Yhteistyössä