No vittu, tuli just mieleen, ei se ota, jos ei annakkaan....ASUNTOVAUNURETKELLE mukasan mun kouvola!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tessun tassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tessun tassu

Aktiivinen jäsen
25.03.2007
1 104
0
36
vantaa
Mulla olis asuntovaunu, jolla olis tarkoitus ollut lähteä tänäkesänä reissuun, nio se ei miehen (painotan nyt sanaa EX mihen )Täällä olis rehellinen nainen. Haluaisin samanlaisen miehen, eläin ja lapsirakkaan. Raittius ois iso plussa, mut sellasta miesta lienee ei oo, joten alkoholin käyttösuotavaa, kun ei oo ongelma. (VANHEMANI ovat täysin raittiita) Sitten musta, musta saisit sinakin rehellisen ystävän, olen eläin ja lapsirakas. Mulla on eläimi PALJON.
Tykkään itseäni nuoremm ista miehistä, lieneekö biologista? MIehethän kuolee nuorempina keskimääräisesti. Mulla muuten mummo elossa, kohta 100v. Eiks ookkin mielenkiintoista, heh. Niin, oon tosi ujo, mut jos ihkuu seuraa, en oo ujo. Tai jotain....??? Kokemuksii miehistä ei erityisemin ole nuoruusvuosilta, tapasin pikkasen vanhempana miehiä kirjeenvaihdonyhteydessä, mut se oli ihan onnetonta, ei se johtanut mihinkään, katotaas mites nyt.... En oo enää ihan yhtä ujo. Ajelen muuten mopolla, heh, se on aina ollut mun "unelma". >Nuorempana skootteri pois, koin sen vaaralliseksi ja hitaaksi (aika ristiriitaista) Mul on siis paljon eläimiä, joten jos haluut tapailla mua, sun pitäs sietää niitäkin. Sit APUA!!! Mul on lapsii, mut ne on huostaanotettu, ilmeisesti lasten isän takia, sil kehitysviivettä jne jne Mies käy omasta halustaan täällä, mut ei ASU MUN KANSSA. Täällä olis rehellinen nainen. Haluaisin samanlaisen miehen, eläin ja lapsirakkaan. Raittius ois iso plussa, mut sellasta miesta lienee ei oo, joten alkoholin käyttösuotavaa, kun ei oo ongelma. (VANHEMANI ovat täysin raittiita) Sitten musta, musta saisit sinakin rehellisen ystävän, olen eläin ja lapsirakas. Mulla on eläimi PALJON.
Tykkään itseäni nuoremm ista miehistä, lieneekö biologista? MIehethän kuolee nuorempina keskimääräisesti. Mulla muuten mummo elossa, kohta 100v. Eiks ookkin mielenkiintoista, heh. Niin, oon tosi ujo, mut jos ihkuu seuraa, en oo ujo. Tai jotain....??? Kokemuksii miehistä ei erityisemin ole nuoruusvuosilta, tapasin pikkasen vanhempana miehiä kirjeenvaihdonyhteydessä, mut se oli ihan onnetonta, ei se johtanut mihinkään, katotaas mites nyt.... En oo enää ihan yhtä ujo. Ajelen muuten mopolla, heh, se on aina ollut mun "unelma". >Nuorempana skootteri pois, koin sen vaaralliseksi ja hitaaksi (aika ristiriitaista) Mul on siis paljon eläimiä, joten jos haluut tapailla mua, sun pitäs sietää niitäkin. Sit APUA!!! Mul on lapsii, mut ne on huostaanotettu, ilmeisesti lasten isän takia, sil kehitysviivettä jne jne Mies käy omasta halustaan täällä, mut ei ASU MUN KANSSA.

Oletko ajatellut et tuo ilmoitus voisi vaikka tärpätä jos laittaisit sen erilaisten mielenterveystoimistojen, psykiatristen klinikoiden ja hoitolaitosten ilmoitustaululle. Saisit saman henkistä seuraa!

Minua jäi vaivaamaan erityisesti tuo kohta: "olen eläin ja lapsirakas". Siis hetkonen, heppako siellä kirjoittaa vai ihminen..?

Pilkunviilaukset sikseen, kannattaa ap ensin hoitaa päänuppi kuntoon, ennen kuin alat haaveilla uudesta suhteesta. Vakavasti ottaen.

[QUOTE="Mari";24472205]Oletko ajatellut et tuo ilmoitus voisi vaikka tärpätä jos laittaisit sen erilaisten mielenterveystoimistojen, psykiatristen klinikoiden ja hoitolaitosten ilmoitustaululle. Saisit saman henkistä seuraa![/QUOTE]

Kunhan eivät sitten ala tehdä vaarallisia lääkecocktaileja yhdessä!

Yhteistyössä