No simmottis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "susax"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"susax"

Vieras
Ärh, ärsynmärsyn AAARRGGGHH!!! Poika sitten sai iltapalalle tullessaan klo 19:35 huikattua että 'Ainiin muuten, meillä on liikassa huomenna luistelua!'. No joo kiva. Muuten mutta tällä seudulla on pakkasta kolmatta päivää tänä talvena ja liikanopen jakaman 'opintosuunnitelman' ;) mukaan luistelua on säävarauksella vasta ensi viikolla. Lapset menivät joululoman jäljiltä tänään kouluun.

Että on kyllä ilman luistimia huomenna, emme lähteneet kauppaan sillä hetkellä kun on iltapalan aika. Tyttömme, joka on samassa koulussa, sanoi, että heille oli sanottu, että luistelua on vasta ensi viikolla. Ja koulun päätiedotuskanava wilma on ihan hipihiljaa vaan, mitäs sitä mitään sitä kautta tiedottamaan...

No laitat viestin opelle, että ette saa luistimia mistään tähän hätään, vaan vasta viikon päästä on luistimet pojalle =) Ehkä koululla on jotain varaluistimia (ainakin mun kouluaikana oli ;) )

meil kävi vähän samoin, annettiin just pienet pois että ostetaan pian uudet. Sattui sit neiti mainitsemaan kuuden maissa että ainiin meillä huomen luistelua. just, eikun mies kauppaan töistä tullessaan ja ainoat jotka oli tytön kokoa oli sellaisen princess pinkit turkisreunaisethörhelöt :D

Alkuperäinen kirjoittaja 5.lk äiti;25404559:
meil kävi vähän samoin, annettiin just pienet pois että ostetaan pian uudet. Sattui sit neiti mainitsemaan kuuden maissa että ainiin meillä huomen luistelua. just, eikun mies kauppaan töistä tullessaan ja ainoat jotka oli tytön kokoa oli sellaisen princess pinkit turkisreunaisethörhelöt :D

:) Kävi mielessä, että voi poika ottaa sitten vaikka mun luistimet, mikäli ehdottomasti pitää sellaiset huomenna olla ;). No en sentään niin julma ole oikeasti ja taitaapa mun luistimet olla kolmasluokkalaiselle jo liian pienetkin (oikeesti, pojalla on isompi kengännro kuin mulla ja mä olen sentään keskikokoinen 38).

Ekaluokkalainen taas haluaakin juuri tullaiset prisnessähörhellykset :D. Mutta saas nähdä onko täällä pakkastakaan enää ensi viikolla :(. Mun puolesta saisi olla oikein kunnon talvi.

[QUOTE="susax";25404727]:) Kävi mielessä, että voi poika ottaa sitten vaikka mun luistimet, mikäli ehdottomasti pitää sellaiset huomenna olla ;). No en sentään niin julma ole oikeasti ja taitaapa mun luistimet olla kolmasluokkalaiselle jo liian pienetkin (oikeesti, pojalla on isompi kengännro kuin mulla ja mä olen sentään keskikokoinen 38).

Ekaluokkalainen taas haluaakin juuri tullaiset prisnessähörhellykset :D. Mutta saas nähdä onko täällä pakkastakaan enää ensi viikolla :(. Mun puolesta saisi olla oikein kunnon talvi.[/QUOTE]

hih, ekaluokkalaiselle nuo prinsessahörhelöt olisikin tosi ihanat mutta parin viikon päästä 12v täyttävä ei oikein diggaa, kaikki muka nyt nauraa hälle :D Mutta huonoa on info täälläkin, ei wilmassa ei missään, tytön muistiin sit just ja just välähti. voi olla siellä teillä muitakin ilman luistimia huomenna, nou hätää :) Ja varmaan on täälläkin. jos ei koulun luistimet riitä tai ei ole sopivia niin sit ope laittaa kuulemma lenkkeilemään kenttää ympäri....

Yhteistyössä