No siksi ko mie olin ilman taskuja liikenteessä...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mies tuossa alko katteleen vitosen seteliä kaverilleen lompakostansa. Tuli syvä hiljasuus. Vetasi sieltä jotaki esille ja katteli että minkäs arvonen tämä on... Mie istun ja kuuntelen että mikähän.
Kunnes. Minun nokan etteen läpsähtää vuokkoset-side ja huvittunu kysymys, miksi semmonen löytyy hänen lompakosta.

Mie muistelen... Että oli joku aika sitte semmonen olo että ois jotku menkat tms alkamassa ja johonki oltiin menossa, otin päälleni takin jossa ei oo taskuja (en omista laukkua) eikä ollu housuissakkaan sopivaa taskua nii silmiin osu sitte miehen lompakko. Tungin sen sinne, hätävaraksi.
Oisin toki ehkä sanonu miehelle siitä jos oisin muistanu mutko nämä mummoaivot unohtaa välistä omistajansa nimenki nii... :ashamed:

Noh. Ukot sai illan naurut :ashamed:

• Tykkää
Reactions: narikka83
:laugh:

Minä olen kyllä kiusoillani tunkenut äijän työhaalarien taskuihin alkkareita, kun pyysi laittamaan nenäliinan. :saint:

Mie kerran sain tehtäväksi laittaa toisen auton avaimet miehelle takin taskuun, mietin koko ajan ko hyllylle kävelin että nimenomaan sen auton avaimet mistä mies puhu ja silti olin ottanu ne toiset ja laittanu väärät avaimet tietenki, ja siis se ko meni jostaki korjatteilta sitä autoa noutaan... Nii tuli sanomista :D

Yhteistyössä