No saako nyt haukkua mamuperheitä?Pai Kauma hoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamusmamus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamusmamus

Vieras
Aivan mahtava juttu, Pia Kauma! Työttömät ovat muka valittaneet sulle ja avasit suusi.

Tänään kaks mun kaveria joutui persuääliöiden "käsittelyyn" Isossa Omenassa.
Ainoa syy, että ovat mamutaustaisia ja käytössä hyvät lasten vaunut.

Yksi heistä on juuri äitiyslomasta palannut diplomi-insinööri ja toinen on *adoptoitu* 3kk ikäisenä. Mut se ei persurouvia kiinnostunut, kyllä kansa tietää.

Miten vitussa sä tiedät onko ohikulkija työtön?

Pia Kauma, olet Ääliö isollä äällä. Nimim. työssäkäyvä mamu itsekin

Pia Kauma: "Ihmiset, jotka ovat itse joutuneet työttömiksi, menettäneet kaiken tai joutuneet ruokajonoihin, ovat soitelleet minulle ja ihmetelleet sitä, miksi maahanmuuttajataustaiset perheet kuljeskelevat designvaunujen kanssa kaduilla. Tämä on herättänyt ihmisissä närkästystä varsinkin, kun köyhyys on lisääntynyt, Kauma selittää."

Myös Itiksessä ovat "maahanmuuttajanaiset" joutuneet hyökkäyksen kohteeksi lastenvaunujen takia. Ei vaan pysty käsittämään tuollaista TYPERYYTTÄ!

Siellä näitä somalimammoja näkeekin jatkuvasti Hesessä ruokailemassa vaunujensa ja ison lapsikatraansa kera. Kyllä minuakin ihmetyttää, miten heillä rahat riittää tällaisiin turhuuksiin.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Alkuperäinen kirjoittaja Itiksessä nähtyä;30248693:
Siellä näitä somalimammoja näkeekin jatkuvasti Hesessä ruokailemassa vaunujensa ja ison lapsikatraansa kera. Kyllä minuakin ihmetyttää, miten heillä rahat riittää tällaisiin turhuuksiin.

Vastaus = lapsikatras. On siellä ihan suomalaisiakin äitejä lapsineen vai onko se heille sallittua, mutta somalialaisille ei?

Tässä tapauksessa "käsittely" ei ole sama kuin keskustelu, pikemminkin monologi ja perässä kävelemistä/huutamista kun äidit koittaa lasten(!) kanssa poistua paikalta.

Eikö Pia Kauma voisi jo siirtyä persujen riveihin? En tiedä onko idioottien kierrätys ekologista vai ei...
#%!_

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734107336.html

"Sisällä vastaan tulee tuliterän näköisiä vaunuja työntäen
Arjan Sharif. Vaunut osoittautuvat kuitenkin kymmenen vuotta vanhoiksi. Nyt ne ovat kolmannen lapsen käytössä.

Suomessa syntyneellä Sharifilla on juuret Pohjois-Irakissa. Häntä Kauman lausunto loukkaa.

- Olen itse ostanut vaunut omilla rahoillani enkä ole nostanut toimeentulotukea. On törkeää nostaa juuri maahanmuuttajat esille. Miksei puhuta kaikista toimeentulotuen saajista?"

[QUOTE="hihih";30248741]Sinäkö tiedät asiat paremmin? Luulenpa, että Kauma on täysin oikeassa, koska olisihan poliittinen itsemurha lausua tuollaista ilman perusteita. Ja olisi poliittinen itsemurha jättää pyytämättä anteeksi. Mutta kun ei ole oikeasti aihetta anteeksipyyntöön.[/QUOTE]

Kauma itsekin myönsi ettei tiedä mistä puhuu! :D Todellakin olisi oikeudenmukaisessa valtiossa poliittinen itsemurha, mutta Suomi on kunnon Persulandia nyt, niin pitäähän lisäkannatusta kalastella keinolla millä hyvänsä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288734107336.html

"Sisällä vastaan tulee tuliterän näköisiä vaunuja työntäen
Arjan Sharif. Vaunut osoittautuvat kuitenkin kymmenen vuotta vanhoiksi. Nyt ne ovat kolmannen lapsen käytössä.

Suomessa syntyneellä Sharifilla on juuret Pohjois-Irakissa. Häntä Kauman lausunto loukkaa.

- Olen itse ostanut vaunut omilla rahoillani enkä ole nostanut toimeentulotukea. On törkeää nostaa juuri maahanmuuttajat esille. Miksei puhuta kaikista toimeentulotuen saajista?"

Kaikista kansallisuuksista ei tule noin huolellisia rattaiden säilyttäjiä. Meidän naapurustossa jotkut mamut eivät välitä pätkän vertaa siitä, mihin jättävät lasten tuliterät pyörät rikkoontumaan jne. Ei ole edes lapsille opetettu mitään säilyttämistä, kun ei ole itse tarvinnut panostaa yhtään mihinkään muuhun, kuin siihen lasten tekoon.

Ei saa puhua, jopa täältä "väärät" mielipiteet poistuu. Maahanmuutto ja islam ovat rikkauksia, eikä sitä saa kyseenalaistaaa. Vapaassa maassa kyllä kaiken muun saa kyseenalaistaa.

[QUOTE="hihih";30248741]Sinäkö tiedät asiat paremmin? Luulenpa, että Kauma on täysin oikeassa, koska olisihan poliittinen itsemurha lausua tuollaista ilman perusteita. Ja olisi poliittinen itsemurha jättää pyytämättä anteeksi. Mutta kun ei ole oikeasti aihetta anteeksipyyntöön.[/QUOTE]

Sinä "luulet". Luulo ei ole tiedon väärtti. Lukaisepa tuo linkattu Iltiksen juttu :)

Mutta juuri niinhän Kauma on tehnyt, möläytellyt populistista paskaa ottamatta asioista selvää. Katso se A-studion pätkä, jossa Kauma änkyttää ympäripyöreitä. Jokaiselle ihmiselle, mamu-vastaisellekin, pitäisi olla selvää ettei kansanedustajalla saa pettää arvostelukyky tällä tavalla. Ei kai kukaan halua näin suoraan sanoen tyhmää ihmistä eduskuntaan? Siellä kun on pelissä vähän tärkeämmät ja kauaskantoisemmatkin asiat kuin muutamat lastenvaunut. Kukahan seuraavaksi joutuu Kauman "olen kuullut, että mahdollisesti, mutta en ole varma, mutnäin" -puheiden kohteeksi?
Nostakaa hyvät ihmiset sitä rimaa vähän korkeammalle. Kansanedustajalta pitää vaatia muutakin kuin mamu-vastaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja köpöt;30248778:
Mutta juuri niinhän Kauma on tehnyt, möläytellyt populistista paskaa ottamatta asioista selvää. Katso se A-studion pätkä, jossa Kauma änkyttää ympäripyöreitä. Jokaiselle ihmiselle, mamu-vastaisellekin, pitäisi olla selvää ettei kansanedustajalla saa pettää arvostelukyky tällä tavalla. Ei kai kukaan halua näin suoraan sanoen tyhmää ihmistä eduskuntaan? Siellä kun on pelissä vähän tärkeämmät ja kauaskantoisemmatkin asiat kuin muutamat lastenvaunut. Kukahan seuraavaksi joutuu Kauman "olen kuullut, että mahdollisesti, mutta en ole varma, mutnäin" -puheiden kohteeksi?
Nostakaa hyvät ihmiset sitä rimaa vähän korkeammalle. Kansanedustajalta pitää vaatia muutakin kuin mamu-vastaisuutta.

Lama on valitettavasti paras aika tälläiseen.

[QUOTE="hihih";30248750]Kaikista kansallisuuksista ei tule noin huolellisia rattaiden säilyttäjiä. Meidän naapurustossa jotkut mamut eivät välitä pätkän vertaa siitä, mihin jättävät lasten tuliterät pyörät rikkoontumaan jne. Ei ole edes lapsille opetettu mitään säilyttämistä, kun ei ole itse tarvinnut panostaa yhtään mihinkään muuhun, kuin siihen lasten tekoon.[/QUOTE]

Meidän pihalla suomalaiset lapset jättää polkupyörät ja kypärät sateeseen, entä sitten?
Ei se mulle kuulu, eikä se maailmaa kaada.

Ai niin, e.v.v.k. onko heidän vanhemmat töissä vai ei kun en-vaan-ole mikään saamarin kyttääjä! (hih, kantsiiko sun muuten kirjoittaa aina samalla nimimerkilla)

Meidän pihalla suomalaiset lapset jättää polkupyörät ja kypärät sateeseen, entä sitten?
Ei se mulle kuulu, eikä se maailmaa kaada.

Ai niin, e.v.v.k. onko heidän vanhemmat töissä vai ei kun en-vaan-ole mikään saamarin kyttääjä! (hih, kantsiiko sun muuten kirjoittaa aina samalla nimimerkilla)

Kirjoitan koko ajan samalla nimimerkillä.

Minun maailmaani järkyttää se, että minä maksan kaikki mitä työttömät mamut saavat isolle lapsilaumalleen. Ja eivät edes huolehdi siitä, kuinka omaisuutta käsitellään. Tahallaan rikotaan!

[QUOTE="hihih";30248818]Kirjoitan koko ajan samalla nimimerkillä.

Minun maailmaani järkyttää se, että minä maksan kaikki mitä työttömät mamut saavat isolle lapsilaumalleen. Ja eivät edes huolehdi siitä, kuinka omaisuutta käsitellään. Tahallaan rikotaan![/QUOTE]

Sinä saat järkyttyä mistä haluat, mutta älä anna sen sumentaa järkeäsi. Ei kannata uskoa mitä tahansa paskaa vaikka se kuinka tukisi omia mielipiteitäsi, siitähän tässä on kysymys.

Yhteistyössä