No PINOA, kuinka monta lahjaa teidän lapset saa?

  • Viestiketjun aloittaja ryyd
  • Ensimmäinen viesti
No en laske kun lahjoja tippuu pikkuhiljaa sukulaisilta ja itseltämmekin. Meiltä taitaa tulla isommalle 4-5 lahjaa, joista mikää ei ole edes ns. iso ja kallis lahja. Pikkuinen saa meiltä 2 pakettia joista toisessa vaate, toisessa lelu. Yhteensä arvioisin lapsien saavan 10-12 pakettia per lätty.
 
Snowflake
Itse ostamme pojalle ( 5v ) 3 lahjaa joihin menee n. 70e. Kummeilta ja mummeilta tulee ja määrästä en tiiä. toivon että 1per kummi ja mummi ei enempää. yleensä niitä tulee liikaa.
 
bät
Itse olemme ostaneet kolme, kaksi lastenlevyä (noin 18-19 e/kpl) ja koon 22 Reino-tossut (20 jotain euroa). Isovanhemmilta ja tädeiltä on tulossa myös lahjat, eli 4 kpl ellei joku innostu ostamaan isompaa pakettia. Olemme toivoneet 1 v 4 kk poitsulle palikoita tai kirjoja tms. tyyppisiä lahjoja.
 
bobo
kaiken rehellisyyden nimissä, ei mitään havaintoa! ite ollaan ostettu jo muutama, ja tiedähäntä jos kauppaanmennessä tulee vastaan jotain joka on pakko ostaa.. ja sukulaisilta tulee yleensä 1 - 2 lahjaa per sukulainen, joten melkonen määrähän noita kertyy..

 
Meillä muksut 3 ja 5v, saavat molemmat n.10 pakettia. Ollaan koitettu vähentää lahjojen määrää, mutta, aina noita lahjojen ostajia tuntuu riittävän...
Itse laitetaan 5 pakettia/lapsi, joihin menee n. 200?, siis yht. 400?...
 
puolukka
Meillä lapset saavat varmaan paljon lahjoja noin 20-25kpl/ nuppi siinä on meijän,isovanhempien ja kummien lahjat. Iso osa tuosta on vaatteita. Toki muutama leluja,dvd ja pussilakana on mukana. Haluttiin järkeviä lahjoja joita pojat tarvitsevat eikä mitään "turhia" leluja. Tarkoitan vaan että ei kaikki ostaisi leluja vaan ihan sellaista mitä pojat nyt tarvitsevat. Isovanhemmat kun ihan varmasti laittavat joka paidan eri pakettiin eli siksi tuo pakettien määrä on noin suuri;)
 
ainakin 20 lahjaa/lapsi :ashamed: Tai ehkä sittenkin :D + jonkin verran yhteisiä (+isällään vielä jotain)

Meillä muistavat minä ja mieheni ( ei lasten isä ) mummut ja papat joita on paljon, isomummuja 4, isopappoja 5 (yksi puolikas) sekä isoäitejä 2 ja isoisiä1 ( toki osa mummuista ja papoista muistaa yhdessä, osa erikseen). Sekä kummit joita kummalakin 3 (yksi pariskunta tytöllä ), tädin perheen kanssa vaihdetaan lahjat(tätejä kyllä kaksi ,mutta toisen kanssa muistetaan lahjoin,toisen kanssa kortein). Sekä sedän perheen nuorimmalle vien, heiltä tulee lapsille yhteinen (setiäkin 3, mutta tämä perhe läheinen, asuu lähellä ) .
Nykyisen mieheni perhe "muistaa" lapsia kanssa.
No ei kai niitä muita ole.
 

Yhteistyössä