On normaalia, meilläkin oli täysin suunniteltu juttu, sitten kun plussa tuli niin lähinnä käytännön asioita tuli mietittyä ja päiviteltyä mitä tästä tulee. Joo, ja paljon onnea nyt! =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se on vähän sellainen hämmästys perhana =)
Ihan toivottu juttu siis on, mut jotenkin en osaa nyt sisäistää tätä asiaa eikä ilo ole yhtä ylimmillään kuin esikoisen odotuksen alkuaikoina. Ihan normaalia... kai?
Sama juttu mulla, vaikka esikoinen oli täysin ylläriraskaus ja kakkonen tekemällä tehty (lääkärien avustuksella) ja silti kakkosesta plussattuani en edes itkenyt.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se on vähän sellainen hämmästys perhana =)
Ihan toivottu juttu siis on, mut jotenkin en osaa nyt sisäistää tätä asiaa eikä ilo ole yhtä ylimmillään kuin esikoisen odotuksen alkuaikoina. Ihan normaalia... kai?
BV?Alkuperäinen kirjoittaja mä veikkaan :Paprican äitee?
Mä en muistaakseeni ole täällä maininnut mitään perheenlisäys haaveista. Ja en oikeasti halua täällä nimimerkilläni vielä asiaa paljastaa koska tiedän että muutama tuttu seuraa kirjoituksiani. Tää on ainakin loppuvuoden vielä hys, hys juttu!Alkuperäinen kirjoittaja plussa:Onnea ap! Nyt pitää muistella onko kukaan vakkari täs aiemmin kirjotellu, et "mitä jos oon raskaana, teenkö testin... jne."
Kerro nyt kuka oot?