NO, oottekos nyt huomanneet elämän jotenkin erilaiseksi 21.12.2012 ohitettuamme??? Tuliko siis uusi aika?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä, ainakin väsyneemmäksi ja tuskaisemmaksi, sillä hoksasin tuolloin, että kissalle on jäänyt kiima ns. päälle ja meillä ei edelleenkään nukuta. Siitä syystä on kyllä tiettyä värinää ja tärinää jäsenissä... Vielä tarvis kaksi viiikkoa kärvistellä, ennen kun kissan saa leikkauspöydälle... : /

Keittiönoita
Mulla ainakin alkoi uusi aika. Voisi sanoa, että elämän jatkoaika. 21.12.2012 oli viimeinen päivä, kun lääkäritkään eivät uskaltaneet sanoa, miten tässä käy. 22.12.2012 olin hitaasti, mutta varmasti palaamassa takaisin elävien kirjoihin :)

Jostain syystä kuuluin niihin 10%:iin, jotka selviävät tästä sairaudesta hengissä. Miksi juuri minä? En tiedä. Sen tiedän, että sille kuitenkin oli tarkoituksensa. Mulla on ilmeisesti vielä tekemistä täällä :)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27804300:
Mulla ainakin alkoi uusi aika. Voisi sanoa, että elämän jatkoaika. 21.12.2012 oli viimeinen päivä, kun lääkäritkään eivät uskaltaneet sanoa, miten tässä käy. 22.12.2012 olin hitaasti, mutta varmasti palaamassa takaisin elävien kirjoihin :)

Jostain syystä kuuluin niihin 10%:iin, jotka selviävät tästä sairaudesta hengissä. Miksi juuri minä? En tiedä. Sen tiedän, että sille kuitenkin oli tarkoituksensa. Mulla on ilmeisesti vielä tekemistä täällä :)
Kiva kun oot taas täällä :) :heart: :flower:

"Muusi"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27804308:
Kiitos :) En jaksa vielä pitkiä aikoja olla pystyssä, mutta päivä kerrallaan.
Ihana asia, että olet parantumaan päin. Olen ollut pimennossa hetken palstalta, joten saanenko tiedustella mitä sairastat?

Keittiönoita
[QUOTE="Muusi";27804317]Ihana asia, että olet parantumaan päin. Olen ollut pimennossa hetken palstalta, joten saanenko tiedustella mitä sairastat?[/QUOTE]
Mulla oli munuaisvaltimossa pullistuma, joka repesi joulukuun puolivälissä ja aiheutti massiivisen sisäisen verenvuodon.

En ole huomannut mitään erityisempiä.
*muoks* Eikun joo! Olen huomannut tällä palstalla muutoksen. Ihmisistä on tullut yhä vaan kärttyisempää ja nykyään täälläkin herkästi aletaan suoraan heittelemään henkilökohtaisuuksia (mitä itse välttelen kuin ruttoa, mutta eihän sitä kukaan huomaa ja minuakin on syytetty mm. ketjunpilaajaksi yms yms. ) :D

Viimeksi muokattu:
ääölöl
Itse asiassa joo. En nyt mitään massiivista muutosta huomannut justiin sinä päivänä, mutta tänäänkin yhtäkkiä esim. yhtäkkiä vaan päätin lopetaa röökinpolton, minä! Kunnon korsteeni! Nyt jo neljä tuntia polttamatta ja ei tunnu missään :) JOten eiköhän tässä pikkuhiljaa ala kaikkien oma suunta selviintymään :)

"himpula"
joo tuli ero(tosin avioero astuu voimaan vasta 6kk päästä). jouduin jättää iltaopiskelut(kun ei oo lapsen vahtia klo 15.15-21.30 ajalle,eikä varaa maksaa lapsen vahdille).

Ett huomasin mä uuden ajan alkanen, mitään positiivista en vielä ole tästä keksinyt kun kaikki suunnitelmat meni myttyyn... mut mä vaihdan sit päiväopintoihin ensi syksystä tai jatkan opintoja kun lapsi on kasvanut niin että pärjää 2-3iltaa yksin kotona eli joskus 6vuoden päästä :D no kuitenkin

Yhteistyössä