Ä
"Äityli"
Vieras
Niin että yhteenlaskujako, vai mitä tuo tähtönen merkkaa? Miten niitä opetellaan ulkoa, jos ei tiedä etukäteen mitä opettaja aikoo kysyä?
Kertolaskua toi on. Ei ehkä kantsi kommentoida jos ei ees tiä merkkei.
Niin siis silleen niitä voi opetella, että ne on aika samoja mitä se kysyy. Ja yhelki pojalla on isoveli ollu ton open luokalla niin se on kertonut jne jne. Paljon tommosta epäoikeudenmukaisuutta on.
Yksi toinen mikä jäi mieleen oli se, että kun ope antaa rasteja jos on tehtävät jääny tekemättä sun muuta ja kolmesta rastista tulee lisäläksyä ja kymmenestä sitten oikein kunnolla lisäläksyä. No sitten yhel pojal oli 9 rastia ja iso iso lisäläksy ootti, niin ope sano että rastit poistuu jos saa kiitettävän. No se sai ja sitten oli nolla rastia. '
Mun tytöllä ei koskaan oo ollut rasteja ja nyt sitten toi sai kaikki anteeksi noin. Tästä oli tosi moni oppilas aika kummiskaan ja itteasiassa mun tytöltä tuli itku kotona, niin epäreiluksi se nää kaikki kokee. Oon kyl aatellut, että ilmoitan rehtorille. Oon kirjannut kaikki epäreiluudet ylös ja lista on aikamoinen.
Se mitä oon kertonut on vaan vuorenhuippu.