Ä
ärsyttää niin
Vieras
Kun ukko jaksaa narputtaa vastaan siitä,että minä halusiin lähteä tuulettumaan piakkoin..Kutsua ystäviä koolle ja irtautua arjesta.Oon ollut täällä kaikki iltahommat hoitamassa ihan yksin ilta illan perään mieehn töiden takia ja nyt haluisin jo tuulettumaan..Pyysin,että mies ottaisi lapset ja hurauttaisi tuohon lähelle velipojalleen,jolla samanikäsiiä lapsia kuin meillä..Siellä saiisvat serkukset keskenään leikkiä ja mies voisi vaikak saunoa veljensä kanssa..Mutta ei!Kun se RAHA kuulemma..Se on aina se,kun minä alan puhumaan,että ois joskus kiva käydä "ulkona"..Ja minä kun niin pihisti kävisin,ikinä en edes drinkkiä yökerhoissa ota vaan kulutan illan tanssien..Ja ilmaiseksi pääsen sisälle kaverin suhteilla ym.Ainoa,mikä maksaa on alkuillan vähäiset juomat ja tietty se taksi kotiin,mutta sekin "vain"25e.Silti miehen mielestä meillä ei nyt ole varaa..Ärsyttävää!Ja minä kun lähden,sanoo mitä sanoo..oOn hitto jo ansaniiut sen..Itsellään hällä tiedossa työpaikan kesäjuhlat kesäkuussa..Niih:/