Pituus on 164cm ja paino 57kg tällä hetkellä..
Paljonko mun pitäis teidän mielestä painaa? :xmas:
Paljonko mun pitäis teidän mielestä painaa? :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiitus:ihan sopiva!!mutta jos haluat yhtä laihaksi ku missit,saisit laihuttaa 50 kiloseksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:No et ole, höppänä.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:No et ole, höppänä.
Ai,kiva kuullaPakko oli kaksplussan mammoilta vaan huvikseen kysyä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:No et ole, höppänä.
![]()
No hitto jos joku sulle olis sanononu että oot niin sittenhän se tarkottas sitä että mä olisin valas:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:No et ole, höppänä.
![]()
No hitto jos joku sulle olis sanononu että oot niin sittenhän se tarkottas sitä että mä olisin valas:kieh:
Niin olis kiva tietää näiden arvostelijoiden OMA paino,etkä sä mikään valas ole =) Tai enhän mä tiedä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:No et ole, höppänä.
![]()
Niin olis kiva tietää näiden arvostelijoiden OMA paino,etkä sä mikään valas ole =) Tai enhän mä tiedä :xmas:
No mä olen 150cm ja 75kg :ashamed: Eli lähempänä valasta kun keijukaista :kieh: