No nyy on onkelma meitin ukolla tai sitten mulla:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alisa

Vieras
Alan olla pikkuhiljaa lopen kyllästynyt ihan oikeestaan mitättömään ongelmaan, mutta ajan mittaan huomaan sen alkaneen ärsyttää muo enempi ja enempi...mitä enemmän ajattelen, sitä raivostuttavampaa...

Katsokaas heti seksin jälkeen, mikä siis on varsin mukavaa, eikä siitä mitään valittamista, niin kun ukko on tullut,niin ennen kun ehdin edes tajuta niin se jo juoksee vessaan pesulle :o

Tämä toistuu joka kerta..Olen yrittänyt kiltisti kysäistä, ei vastausta,yrittänyt istua päällä, niin johan se tunkaisee mut kumoon ja kiirehtii lavuaarille..Olen suurinpiirtein köyttänyt ukon sänkyyn,jotta edes hetki voitais session jälkeen maata vierekkäin...EI.. ensin pesulle ja sitten vasta pusut...

Kauheen hyvä,että mies ihminen huolehtii hygienistaan,mutta arvatkaas tuleeko likainen olo itselle?

Alan jo olemaan siinä pisteessä että muutan sängyn vessaan tai kodinhoitohuoneeseen ni saa siinä sängyssä sitten suihkutella prke.
Mutta juu..semmoista

:laugh: Mä kyllä kans haluan hyvin pian pesulle mutta niin haluaa mun mieskin joten ei ole meillä ongelma. Ei kait se miehes halua SUA loukata eikä se tarkota, että sä oisit jotenki likainen?

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
:laugh: Mä kyllä kans haluan hyvin pian pesulle mutta niin haluaa mun mieskin joten ei ole meillä ongelma. Ei kait se miehes halua SUA loukata eikä se tarkota, että sä oisit jotenki likainen?

ei kai niin ,mutta miten muuten niin laiska ukko muuttuu ykkösluokan kilpajuoksijaksi kun kyse on seksin jälkeisestä pesusta...:) kamalaa!

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:

ei kai niin ,mutta miten muuten niin laiska ukko muuttuu ykkösluokan kilpajuoksijaksi kun kyse on seksin jälkeisestä pesusta...:) kamalaa!

:laugh: :hug: Ootko sanonu miehelles asiasta?

Meillä se ei tosiaan ole ongelma koska molemmille tulee semmonen olo, että pitää lähteä pesulle. Sen jälkeen kylläkin loikoillaan sylikkäin ja lähekkäin....

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:

:laugh: :hug: Ootko sanonu miehelles asiasta?

Meillä se ei tosiaan ole ongelma koska molemmille tulee semmonen olo, että pitää lähteä pesulle. Sen jälkeen kylläkin loikoillaan sylikkäin ja lähekkäin....

no en juuri...kerran vain itsekseni mumisin, että on se luojan onni, että vessa on tuossa alakerrassa, että pääsisit ihan laihtumaan jos aina pitäis yläkertaan mennä..Yllätys sinäänsä,se ei tajunnut...naisen logiikkaa *vihellys*

yks entinen teki kans samaa, ja ite vaan tykkäs maata sängyssä aktin jälkeen. ex oli kyllä muutenki tosi aktiivinen heti seksin jälkeen, laitto ruokaa jne.

sano ihan suoraan vaan, että.. jos ees 5min vois halia jälkeenpäin ennen sitä peseytymistään :)

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Auttaisko pyyhe? Jolla siis pyyhkis enimmät ennen kuin intoutuu vallan juoksuun?

ei huono idea sinäänsä,mut ko ne enimmät vissiin kai luonnollisesti on siis miun värkissäin eikä mr. pikajuoksijan :)
Niin siis nyt sitten olen ihan nimimerkillä täällä,että :wave: hei vaan!

Kyllä mäoon miettiny yöpöydälle kaikkea pumpulista käsipyyhkeeseen, vaan toisaalta kai siihen tottuu, että toinen saa pyrähdyksiä...

Entä jos me ollaan joskus niin rikkaita että saadaan mökki....ja sitten siellä ei oo vaikka sisällä vesipistettä? Naapuriinko se juoksee, vai kaivoon?

Joo, siis ihana mies kaikin puolin,mutta niin perhanan vikkelä kintuistaan...vai voitko itse kuvitella vatsakasta miestään pitämässä kilpuraansa kourassa ja loikkimassa hanuri vilkkuen vessaan :snotty:

Yhteistyössä