H
hermostunut
Vieras
Hain perhepäivähoitaja koulutukseen. Sain eilen tietää että mut on valittu sinne. Otin tietty paikan vastaan. Tuossa loppukesästä työkkäri "painosti" mua hakemaan työvoimapoliittiseen koulutukseen(joku avustaja hoiva-alalle). Nyt sieltä tuli sitten kutsu haastatteluun ja soveltuvuuskokeeseen. Mutta mun mielestä on hassua että siinä kutsussa lukee Lähihoitaja. Kun en minä mihinkään lähihoitaja koulutukseen ole hakenut vaan avustajaksi hoiva-alalle oli nimike mulla on jopa esite siitä. Noh joka tapauksessa olisin nyt siis menossa siihen perhepäivähoitaja koulutukseen mieluummin. Yritin soittaa asioista tänään työkkäriin mutta ylläri ylläri nehän oli koulutuksessa ja koko tän alueen työkkärit kiinni. Noh huomenna uus yritys mutta saakohan tuon lähihoitaja touhun nyt peruttua kun meen tuohon perhepäivähoitaja juttuun ilman että tulee jotain sanktioita? ja kuinkas muuten kun tuo pph koulutus alkaa 13.8 niin kerkeeköhän nuo paperit työkkäri käsitellä ennen sitä meinaan siis työmarkkinatuella omaehtoisena opiskella. ja kun ne työkkäris painotti että mitään opintoja ei saa aloittaa ennenku on paperit kunnossa. hakea saa ja paikan ottaa vastaan mutta opintoja ei saa aloittaa ennen papereita.
ääääh mua nyt pikkusen hermostuttaa ettei tässä käy köpelösti jotenkin...
ääääh mua nyt pikkusen hermostuttaa ettei tässä käy köpelösti jotenkin...