No nyt se on varmaa, mä tiesin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pipsa

Vieras
Stressi pirulainen hiipi tämän mamman hamosen alle, ja ainoo asia mistä tää johtunee on se, että ukon retaleelle on paketit ostamatta. Lapset, eläimet ja sukulaiset ovat saaneet pakettinsa lahjasäkkiin, mutta mitä hemmettiä tolle ukolle?

onko teillä ideoita? Mulla mielessä tasan 0 ideaa, mitä tuolle miehelle hankkis. Yleensä olen hyvissä ajoin hommannut lahjat ja Joulu on saanut tähän taloon tulla ilman turhaa stressiä.

Koko ajan yritän miettii, että mitä ja mitä ja mitä mä ostan?????

aaaa---puuva!!!!! Tarkkoituksena olisi tässä kurvailla vielä kaupunkiiin tämän päivän aikana, jotta saan ne paketit hommatuksi, mutta nyt todella tarvisin ideoita. Mitä te olette rakkaallenne ostaneet???

Kiitos kaunis!

Mitä ovat miehen kiinnostuksen kohteet? Elokuva (vaikka Simpsonit), joku tietokone tai muu peli, kirja tai Disneyn kovakantinen sarjakuvakirja, harrastuksiin liittyvä väline

Jos mikään ei sytytä, niin aina voi hankkia perinteiset kalsarit, sukat ja partaveden...

Mä ostin miehelle neuletakin. Naapurin ukko saa kuulemma akkuporakoneen kahdella akulla ja lampulla.
Isäni saa kirjan ja karkkipussin.

Mistä sun miehes tykkää? Lahjakortti lempiliikkeeseen?
Lahjakortti hierontaan?

Kiinnostuksen kohteita: urheilu (pääsääntöisesti penkkiurheilu, mutta myös salibandya pelailee), historia, tietokone, musiikki......

Partavesi ois tietty kiva, jostain ihanasta uudesta tuoksusta pääsis nauttiin itsekki... Mut lisää lisää

Meidän ukko saa kiroavasiili paidan, uuden puhelimen, sellaset langattomat kuulokkeet joila voi kuunnella tv:tä kun toiset esim. nukkuu.

Ja mieleen tuli kun miehesi tykkää historiasta, niin osta jotain siihen liittyvää esim kirja, joku historiallinen kartta tai karttapallo jne..

Yhteistyössä