No nyt on Victoria B:llä myös riipputissit! ( turhis tämäkin )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1459571-victoria2.jpg

No mä kyl kans veikkaan ihan tuota, että sillä on jääny push up:it laittamatta... ;) Näkeehän sen tuosta ekasta kuvasta selvästi, että on puristettu jollain liiveillä tai systeemeillä epäaidosti "tyrkylle". :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mä kyl kans veikkaan ihan tuota, että sillä on jääny push up:it laittamatta... ;) Näkeehän sen tuosta ekasta kuvasta selvästi, että on puristettu jollain liiveillä tai systeemeillä epäaidosti "tyrkylle". :whistle:

Mutta eikai kukaan laita tuollaisia silikoneja? :o :ashamed:
Siis eikös sillä silikonit ole?

Eiköhän sillä oo vaan erilainen paita päällä, joka ei nosta tissejä niin ylös...tai sit on jääny push-upit kotio...mut luonnollisemmalta kyl näyttää tokas kuvas ja parempi niin...ei oo tissit ihan kaulassa kiinni...

No jossain oli juttu et sillä on jääny vaan push-upit laittamatta mitä se normaalisti käyttää...... Onneks en oo julkkis... kun jo tissiliivien käytöstäkin revitään lehti otsikoita..............

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mun tytön kummitäti pitää aina yleensä noin... välil ärsyttää kun ain apitää olla ne "tyrkyllä"..

Yhteistyössä