Jos mä olisin tiennyt viime marraskuussa mitä Mirena tuo tullessaan, olisin valinnut suoraan kuparikierukan. Mulle suurin syy oli Mirenaan kallistumisessa juuri tuo kuukautisten poisjäännin mahdollisuus. Ja kun kuparikierukasta sanottiin että voi lisätä/tulla runsaimmiksi niin kallistuin ehdottomasti Mirenaan. Mutta paskan marjat. Mä en ennen kierukkaa kärsinyt kuukautisista, ne tuli säännöllisesti ja kesti aina saman ajan, tiesin täsmälleen mitä minäkin päivänä tapahtui. Eli elämä oli helppoa.
Mutta nyt Mirena on tuonut ongelmia juuri vuodon kanssa. 3-4 kk meni siinä uskossa, että paranee tilanne ja jossain vaiheessa jää totaalisesti pois. Keväällä alkoi olee tuskaa kun vuoto alkoi yllättäen, kierto on sekaisin ihan totaalisesti. Pahenee joka kuu. Ei toisaalta se vuodon määrä vaan se ajanjakso. Kestää 10 päivää, sellaista inhottavaa tiputtelua, että pitää pitää sidettä/tamponia(pidän vaikka ei suositella) mutta ei sit kuitenkaan olis tarpeen...
Loppui 9.8. mutta alkoi 27.8. uudestaan ja edelleen tiputtelee. Paska sanon minä.
Vaihtaisin jos oli rahaa. Ekan kun saa ilmaiseksi täällä meillä, seuraavat keinot sitten maksaa ja kierukka kun maksaa 150 e niin oon päättänyt kärsiä. Prkle.